weer een doorwaakte nachte gehad zonder resultaat ? he bah, wat houdt ze je in spanning zeg... ik houd je topic in de gaten want ben echt heel erg benieuwd hoe mooi je wereldwonder is geworden..aan de afwerking zal het niet liggen in ieder geval
Nog steeds geen veulen? Pfff In het dikken buiken topic staat wel een toepasselijk plaatje! Die tekening van Draaakje!
pepjack
Geplaatst: 13-05-09 09:42
Ik kan er over meepraten. Mijn merrie was 8 mei uitgerekend. En nog steeds niks. We hebben de telefoon naast bed liggen want stel je voor dat de staleigenaar belt dat het is begonnen. Maar nee helemaal niks. Het is haar eerste veulen. En iedereen met wie ik praat "het eerste veulen komt altijd eerder" maar daar geloof ik helemaal niks meer van. Baker praatjes dus.
Wel spannend hoor. Hier is de eerste volgende week donderdag aan de beurt de andere 2 veulens die ze hier heeft gekregen op op de uitgerekende dag. Maar je weet maar nooit.
Wens jullie toch veel succes.
spiritoes
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-09 23:07
ze draait ging net rollen en is wel onrustig, loopt erg te slaan met haar staart ,,,,,, banden zijn slap en uiers super gevuld >>>>>>>>>>>>>> Maarja dat zegt niks
ze draait ging net rollen en is wel onrustig, loopt erg te slaan met haar staart ,,,,,, banden zijn slap en uiers super gevuld >>>>>>>>>>>>>> Maarja dat zegt niks
ooooow spannend!!!! ik hoop dat je straks een mooi veulen hebt als je weer op bokt bent! succes!!!!
spiritoes
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-09 01:41
NOU ze is heel erg onrustig Draait zwiept verschrikkelijk met haar staart en loopt erg te wandelen>>>> En nou maar kijken wanneer ik denk dat iedereen wakker mag worden Want tja voor hetzelfde geldt is het zo ineens weer over
heb haar van half 2 tot 3 uur in de gaten zitten houden en ondertussen maar wat mail verkeer gaan doen En toen ging ze ineens weer staan slapen in haar hoekje
1978
Geplaatst: 14-05-09 09:30
Nou, volgens mij maakt ze er nu gewoon een spelletje van...