Namens Kuiltje (hoop dat je dat niet erg vindt )zal ik een paar foto's van Dynamic Chocolate Girl (van Pure Dynamic) plaatsen. Het zijn niet de beste foto's helaas want het was warm en ze hadden erg veel last van de dazen en vliegen...
Mijn merrie Tina(Did i date u tender)is drachtig!!!ook weer in één keer (van Only in the moonlight)de kwaliteit die Europian Horsebreeders voor de hengsten garanderen is dus echt waar! ik kan alleen maar zeggen,dat wij zeer tevreden zijn over de service die hun bieden, eind volgende week op de pleasure celebration in Duitsland, zullen we Mike en Sandi Austins van EHB ontmoeten. heeft iemand van jullie vragen of opmerkingen die je zou willen weten,wij vragen het graag voor je.
het was een geweldige pleasure celebration !!wat een kwaliteit. Mike en Sandi Austins van European Horse Breeders ontmoet,wat een gewone fijne mensen zijn dat,totaal geen poeha,maar hard werkende mensen die heel erg begaan zijn met de pleasure,hunter,halter breeding en voor de Europeese markt,echt hun nek uitsteken.we hebben en super weekend gehad!
dunemole
Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-09 15:52
NIEUWS: Europian Horse Breeders geeft bijna op alle hengsten LIFE FOAL GUARANTEES
Ook hebben zij een opslag adres in Duitsland,zodat het een stuk makkelijker en goedkoper om hun Hengsten te gebruiken!
Tenderdeluxe uit Did I Date U Tender(IBA Intimidator/Ko Tender Heart) Dynamica uit Sheza Steppin Dot (Teedoona Step/Miss Dottie Resister)
kuiltje
Geplaatst: 19-10-09 14:04
Ze hebben het goed gedaan. Ons veulen van pure dynamic veranderd ook van kleur maar ze wordt niet zwart maar dat hoeft ook niet. Zie wel veel overeen komsten.
wat een prachtige veulen zeg!!! die tenderdeluxe is echt ene gaaf diertje!
dunemole
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-10 13:06
Hallo iedereen
ik wil jullie weer even European Horse Breeders onder de aandacht brengen. zij hebben voor 2010 nieuwe hengsten erbij,zowel Quarters als Paints. hun website is www.europeanhorsebreeders.com
volgende maand verwachten wij het veulen van Only in the Moonlite,wordt weer super spannend.
kuiltje
Geplaatst: 06-04-10 21:36
Ja mijn favoriet staat er ook bij.
dunemole
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-11 19:59
European Horse breeders geeft 50% korting op het dekgeld van Pure Dynamic voor de eerste 25 merrie,s in Europa,voor 2011