Eerst het koppie zien en dan 'plopt' het wel naar boven
Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
Volgens mij heeft ze een hoofdstuk overgelagen in de opleiding 
Ik mag niemand in m,n vriendenkring meer bellen! Alleen als veulie er is. Anders zijn ze blij met niks (als de telefoon gaat en ik sta in het scherm), zeggen ze... Nou ja... 
Wat spannend zeg! 

heeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar!! Ook de teleurstelling in hun stem als ze merken dat je 'gewoon belt voor de gezelligheid' 

Oja, toch wel, door manderijntjes

...Ze mag niet meer op de trampoline

. Hoe ziet haar uier er "van achteren" uit? Of is dat een indiscrete vraag
?
Het gras op het land is nog niet echt groeizaam en in de speeltuin van de kids wel. Ze mag ook niet meer op de schommel, die knoop ik dan even op...
Voor de rest blijft ze keurig op het stukje.
De tepels beginnen hier eindelijk te hangen... Van achteren.. die foto zal ik vanmiddag even maken!
*duikt weg* spatter schreef:mmm, ik vind het uier nog niet echt klaar, volgens mij duurt het nog wel even*duikt weg*

Een olifantenpuppie ... 
(ik kan me van een paar jaar terug nog CC herinneren, die dacht dat dr veulen te vroeg was zelfs, had ook niet goed gerekend
)
Dat wil je niet

Ze ziet er super uit Equinecoach! Equinecoach schreef:Rox is verleden jaar op 22 april drachtig gescant, dit was de 21 dagen scan. (Ze is 17 en 19 maart gedekt, totaal 3x een sprong)