[WN] Nakomelingen Generals Golden Boy

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Uriah

Re: Nakomelingen Generals Golden Boy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-06 09:35

bedankt sylva! nou ik kan alle drie dagen wel ! als ik me het goed herinner voelde lindyh zich geroepen om de leiding van de organisatie op zich te nemen?

Het is inderdaad leuk als pannenkoek ook komt voor foto's.

ook lijkt het me leuk dat er wat gaat gebeuren ,bv voor de GGB kids die al onder het zadel zijn een rij lesje en voor de jongere GGB kids een trail in hand of halter lesje.

anders ben ik bang dat het wel een hele lange dag wordt Haha! Knipoog er moet wel wat gebeuren!

of een GGB lookalike contest? Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 11:08

Haha, een lookalike contest Haha! GGB geeft veel door aan zijn nakomelingen, maar ik weet zeker dat hij zichzelf de mooiste vindt *LOL*

Space_nr1111

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-06 15:07

Berry is inderdaad een volle broer van Space. Ik vond het dan ook vreselijk om te horen wat er met hem gebeurd is. Hierbij sterkte toegewenst en kom vooral naar de GGB dag je kunt dan toch een stuk met ons allemaal delen.
Mij maakt het ook niet uit welke zondag het word ( vind een zondag trouwens ook het prettigst.)
Leuk om die dag ook wat leuke dingen te gaan doen. Bij de lookalike contest ook een prijs voor de ( Qua kleur ) minst lijkende nakomeling ? Tenslotte heeft Golden Boy geen vlekken Grapje XoNo ! Vind het wel een leuk idee. We moeten dan wel in koor vertellen dat Golden Boy de enige echte mooiste is , anders is hij gepikeerd en ik wil toch graag dat hij die dag trots is op zijn kids.
Verheug me trouwens steeds meer op deze dag

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 01:07

Uriah schreef:
als ik me het goed herinner voelde lindyh zich geroepen om de leiding van de organisatie op zich te nemen?

ehm... Nagelbijten / Gniffelen dat zei ik omdat ik het idee geopperd had, dus voelde ik me een beetje verplicht. Maargoed, ik heb net een nieuwe baan waarbij december een heel rustige maand is, dus ik heb wel tijd, en ik vind het ook wel leuk. Maar ik zou het wel fijn vinden als ik zelf ook nog wat van de dag meemaak en niet een soort ceremoniemeester word.

Ik denk dat het handig is als ik (of iemand anders natuurlijk) een voorstel doe over hoe de dag eruit kan gaan zien, en dan kan iedereen commentaar leveren. Dat schiet meer op dan het losse brainstormen wat we nu doen.

Space_nr1111

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 12:06

strak plan volledig, mee eens
Natuurlijk zal ik je willen helpen zodat jijzelf ook van deze dag kunt genieten,
Naar ik aanneem willen er vast wel meer mensen helpen. Dus bij deze : wie bieden zich aan?

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-06 16:24

ìk bied me aan als hulp ,maar ik denk dat het toch het belangrijkste is dat we eerst concreet weten wat we gaan doen.

eerst maar eens vragen aan alle GGB kids eigenaren wie kan er op deze data wel of niet,en willen ze eigenlijk wel komen?

dan kijken hoeveel zijn het er en is het dan nog interessant om de dag te organiseren?

en laten we een soort stemming maken van wat we gaan doen ,en laten we een oproepje doen op het algemene western forum over wie ons wil helpen (lesje in 1 of ander,foto's maken, etc)en welke mensen willen komen.

in mijn lijstje staan

een pleasure,trail lesje

trail in hand

halter

foto met paps

en ik weet niet hoe de omgeving daar is maar een wandeling of buitenritje is ook leuk

Space_nr1111

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 17:20

LindyH its up to you as leading captain je hebt al 2 assistenten.
Misschien wil Sylva ook wel een clinic geven in het 1 of ander, vragen kan altijd nee heb je ja kun je krijgen.

Malenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 19:32

Ik kan denk ik al die data wel komen. Tot nu toe staat er nog niks in de agenda.

Ik weet niet of ik de mogelijkheid heb Nilay mee te nemen. maar ik zal natuurlijk proberendat te regelen.
Ik rijd echter nog maar amper op hem. Dus ik hoop dat er inderdaad ook een alternatief is om vanaf de grond te kunnen werken met de paarden. Bovendien staan mijn paarden dag en nacht buiten en zal hij dus een flinke vacht hebben. Ik hoop dat we de paarden daar ergens neer kunnen zetten waar het niet echt verwarmd is? En dat hij om deze reden niet alleen hoeft te staan...

Het lijkt mij leuk als mensen ook een kleine demonstratie kunnen geven.. tenminste, als we er mensen tussen hebben die iets aparts met hun paard doen/kunnen.

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-06 21:36

Ik zat te denken aan een look-a-like contest in de vorm van een haltershowtje met Colin als jury en een walk and jog trail/in hand trail met Sylva als jury. Zo kan iedereen meedoen. Ik denk dat het leuk is om er een wedstrijdvorm aan te geven om de pret wat te verhogen, maar het is vooral niet de bedoeling dat we het serieus nemen Clown .
Pleasure is ook wel leuk omdat je dan allemaal tegelijk kunt rijden, maar we passen nooit allemaal tegelijk in de binnenbak van de Sylvester Ranch. Dat is sowieso een logistiek probleempje. Het lijkt mij niet verstandig om zo veel jonge paarden met weinig wedstrijdervaring in een bak te proppen.

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-06 09:40

LindyH schreef:
Ik zat te denken aan een look-a-like contest in de vorm van een haltershowtje met Colin als jury en een walk and jog trail/in hand trail met Sylva als jury. Zo kan iedereen meedoen. Ik denk dat het leuk is om er een wedstrijdvorm aan te geven om de pret wat te verhogen, maar het is vooral niet de bedoeling dat we het serieus nemen Clown .
Pleasure is ook wel leuk omdat je dan allemaal tegelijk kunt rijden, maar we passen nooit allemaal tegelijk in de binnenbak van de Sylvester Ranch. Dat is sowieso een logistiek probleempje. Het lijkt mij niet verstandig om zo veel jonge paarden met weinig wedstrijdervaring in een bak te proppen.

ok,en wie gaan we vragen om ons een 'lesje'te geven daar in? Sylva Haha! ?

Space_nr1111

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:44

Hee Malenka , Space word onder zadel getraind , "me in person" doet ook niet veel meer dan grondwerk ( ben nog herstellende van een pittige operatie ) . Voor je Nilay is volgens mij altijd een passende plek te vinden voor die dag. Je kunt altijd even Sylva mailen om je vraag voor te leggen ze denkt vast met je mee voor de juiste oplossing.
De basis opzet voor deze dag vind ik erg leuk LindyH.

Is het een idee om Pannekoek te vragen voor mooie foto's ( dit is een suggestie )
Zo ja , is er iemand die Pannekoek persoonlijk kent om te vragen of dit mogelijk is ?

KarinG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 20:36

Ik heb ook een GGB afstammeling en zou het leuk vinden om mee te doen. Zoals het er nu naar uitziet kan ik op alle drie de data, maar heb een voorkeur voor 21 of 28 januari (veel verjaardagen in de eerste helft van januari...).

Foto van haar staat hier.

redpebbles

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 23:13

Hallo GGB fans,

Ik stel voor als datum 21 januari. Dat zou mij het mooist uitkomen. Zijn jullie het er mee eens?
Ik heb Rob vandaag gesproken en hem verteld over de GGB dag. Hij vond het een erg leuk idee en vroeg ons om de datum z.s.m. door te geven.
Mijn advies... maak er niet een te lang dagprogramma van. Het is ook leuk om tijd te hebben om even gezellig met elkaar te praten.
Als we b.v om 12 uur beginnen tot ongeveer 17.00 uur, dan hoeven de mensen die van van ver komen niet zo erg vroeg uit de veren.
Voor vragen kunnen jullie mij bellen of mailen.
Er zijn nog wel wat paddocks vrij om paarden in te zetten en evt. onderling even afwisselen. Boxen wordt erg moeilijk denk ik. We zitten zelf vrij vol, maar misschien zijn er tegen die tijd enkele vrij.
Ik wil wel een trail of halter les geven. Maar met trail en zo veel paarden wordt onze bak (20 x 30 m) gauw klein. Look-a-like contest vind ik erg leuk idee.
Veel succes verder met brainstormen.
Groetjes,
Sylva.

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 00:14

............................ik hoor het wel!

Pannenkoek Cool

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 00:27

Dit klinkt enorm gezellig!! Staat er nog ergens een Generals Golden Boy te koop? Schijnheilig Clown

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 00:49

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 00:52

Mmmm misschien na 4 weken weer terugbrengen?? Cool Clown

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-06 09:38

21 jan prima voor mij! van 12 tot 5 ook prima! halter lesje dan maar?

Pannenkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 09:53

Let er wel even op dat in die periode er maar tot 15.00u foto's gemaakt kunnen worden, daarna wordt het een beetje te donker en zal er gebruik gemaakt moeten worden van een flitser. Dus groeps- en standfoto's aan het begin van het evenement plannen....

Pannenkoek Sigaar

@Ods; je kan die Maflinger van ons wel ff lenen voor de Look-A-Like contest!

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 11:40

Pannenkoek schreef:

@Ods; je kan die Maflinger van ons wel ff lenen voor de Look-A-Like contest!

Als jullie dan zelf de prijzen in ontvangst nemen Cool

Space_nr1111

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 13:22

Hallo allemaal 21 jan. komt voor mij ook wel goed uit.
Voorstel : een doorlink maken vanaf topic algemeen zodat we uitsluiten dat GGB eigenaren dit topic misschien niet lezen en achteraf toch graag hadden willen komen? Ik weet zelf alleen niet hoe ik dit moet doen dus wie voelt zich geroepen ?

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 23:50

GGB heeft aardig wat meer kids dan ik dacht. Alleen al 32 Quarters! Daar heb ik nu een lijst van. Ik heb geen toegang tot andere stamboeken, dus kan iemand daar misschien zoeken naar GGB kids?
Mail eventuele resultaten maar even via PM of gewone mail.

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-06 10:41

Space_nr1111 kan bij het paint stamboek kijken!

staan er dan ook eigenaar gegevens bij lindyh?

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 11:10

Generals Golden Boy heeft 4 geregistreerde veulens bij de APHA

Foal Year Sex BT Horse Name Show Color Coat Pattern Bred To Breed
2003 Mare No MYGENERLSSPECIALPAINT No Chestnut Tobiano/Overo PAINTED SPECIALENA PT
2003 Mare No PONCAGENERLS PRINCESS No Red Dun Overo OA PEBBLES PONCA PT
2002 Stallion No GGB DANCERS DAZZLE Yes Sorrel Solid WAR BOND DANCER PT
2002 Gelding No LENA GENERALS BERRY No Chestnut Solid PAINTED SPECIALENA PT

Space_nr1111

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 13:44

Dank je Ods. Hoef ik niet meer te zoeken.
Sylva zal contact opnemen met de eigenaren van Poncagenerls Princess, van GGB Danvers Dazzle weten we niet wie nu de eigenaar is ( wil iemand hiernaar op zoek gaan ) en Angelblood heeft al aangegeven dat ze alleen komt ( zonder Berry).
Als je ,LindyH, een lijst kunt maken van mensen die hebben toegezegd te komen en mensen die al benaderd zijn en ook mensen die wel benaderd zijn maar niet komen , dan wil Sylva wel Kijken of ze de rest via haar gegevens kan vinden ( zo hoeft ze niet dubbel te bellen ) Er zijn natuurlijk ook nakomelingen die niet geregisteerd staan en eigenaaren die niet op bokt kijken.
WAT DOEN WE ? WORD DE DEFINITIEVE DATUM 21 JANUARI ?
Zo ja , dan kan Sylva dit ook op de site zetten van de SYlvester Ranch.
Wie oh wie wil doorlinken maken ? Ik ben echt een computer-oen

Hee GGB-familie het begint te kriebelen, leuk om de broers ( en half ) en zussen ( ook de half) van mijn Space te zien