Er bestaat een band van vroeger, die heette Franky goes to Hollywood.Misschien iets van FreggledGoesToHollywood
IMJ schreef:Dan: ToldYaIWasPaintMaar nee, zonder gekheid, TS wil graag Hollywood er in Die is ook super
2a54z6e45r6r schreef:FrecklesGoesHollywood Die is maaachhttiiig Edit: 21 net dies leuk! Hollywood Knows Me
hahahaha ik vind die namen van jullie eigenlijk wel super geinig Hoeft niet perse Hollywood in hoor..!
Vas schreef:hahahaha ik vind die namen van jullie eigenlijk wel super geinig Hoeft niet perse Hollywood in hoor..!Ik vind My daddy has Freckles wel leuk Owkee nog ff wat namen verzinnen zonder Hollywood haha SunSid Frecklesuhw... uhw...
Nee volgens mij is zwart maar een kleine kans.. Al gaf ze in Duitsland een Red Dun en die kans stond ook helemaal onderaan met 0,nogiets % ..
17.58% - Dunskin Tobiano 17.58% - Buckskin Tobiano 17.58% - Bay Tobiano 17.58% - Bay Dun Tobiano 5.86% - Smoky Grullo Tobiano 5.86% - Smoky Black Tobiano 5.86% - Grullo Tobiano 5.86% - Black Tobiano 1.56% - Red Dun Tobiano 1.56% - Palomino Tobiano 1.56% - Dunalino Tobiano 1.56% - Chestnut Tobiano
zebra is toepasselijker he, zwart-wit, je gaat geen zwart-oranje hebben jammergenoeg :pAnders: Sid dun it with Streep
2a54z6e45r6r schreef:zebra is toepasselijker he, zwart-wit, je gaat geen zwart-oranje hebben jammergenoeg :pAnders: Sid dun it with Streep Of: Sid dun it with StripeDas helemaal Engels Ohjawel let maar op! DIT wordt een zwart-oranje veulie
Of als je verder de animal toer op wiltaint a pandaMja maar Streep is de zebra die daar op de ranch liep in de kudde