nou troi paintless en ik hebben alle 3 een nakomeling van king en aan mijn water voel ik dat we jou binnen kort misschien ook wel kunnen verwelkomen is het topic
nee zo kwam paintless ook binnen niets zeggen maar ja ze sloop zachtjes naar binnen en is nooit meer weg gegaan .. niet dat we dat nog willen ook hoor.. maar melissa ik zou niet de link bekijken als je niet gelijk overstag wil gaan een blik op de king s en je roept ja tegen ilonka..
melissa_b
Geplaatst: 30-05-11 21:36
Hutch.... te laat Heb King zaterdag ook onder het zadel gezien!!
Laatst bijgewerkt door melissa_b op 30-05-11 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Idd, dan is ze een dochter van hem. Super leuke hengst! Ik had zien staan dat ze uit België kwam en dan die naam, daarmee
Hij is ondertussen ook al een jaartje ouder, maar is nog steeds heel goed bezig in teampenning. En hij heeft echt veel knappe nakomelingen rondlopen, altijd leuk om er een nieuwe te ontdekken
oke. leuk om te weten. ik vind stella ook een hele bijzondere merrie. ze moet je echt heel goed leren kennen, dan pas laat ze zich ook benaderen door je. dat zie ik liever dan een paard wat bij iedereen in de zak kruipt..
melissa_b
Geplaatst: 07-06-11 09:49
Paintless schreef:
. dat zie ik liever dan een paard wat bij iedereen in de zak kruipt..