Jeetje...is Ap zo groot dan??? Ik dacht dat Fame al hoog was met z'n 1.57. Al betwisten ze bij mij op stal deze hoogte. Ze denken dat hij minimaal 1.60 is. We gaan het binnenkort toch eens meten.
Nou , ik moet zeggen dat ik van die hengst geen hoge pet op heb maar Appie is wel een hele mooie nakomeling! Ik zou bijna zeggen mooier als zijn vader. Is eigenlijk ook de 1ste mooie afstammeling die ik van die hengst zie. Wat wil je gaan starten met hem???
FindingJack
Geplaatst: 13-08-10 21:39
Nog een paar hele fraaie gevonden...even in de nieuwsbrieven gedoken! The Enhancer x The Executive. Hij heet " The Velvet Revolver". carolinabayfarm.
Classic Black x Dreamfinder. Hij heet " Dream Aloud". telogavalleyfarm
ik heb niet alles gelezen. we waren in engeland op vakantie en daar stond ook een hele mooie, hier is hun website Private B Riker is zijn naam. Ik weet niet hoe hoog hij is.
van private B Riker zou ik in elk geval de Hypp-status willen weten, ik zie dat niet op de site staan.
FindingJack
Geplaatst: 15-08-10 19:43
Suzanne---als je naar hun site gaat" carolinabayfarm.com" en je klikt op zijn foto krijg je meer info en de link naar Youtube. Zo kan ik hem ook niet vinden maar de link werkt wel.
TT Mighty Junior ook een heel mooi paard! Heeft mijn merrie een veulen van gehad voordat ze bij ons was, en wat kwaliteit betreft absoluut de beste tot nog toe. Helaas ook de enige die effen gekleurd was. De heeft wel redelijk veel quarterbloed, dus zelf wel een mooi kleurtje, maar de kans hierop uit jouw merrie is naar mijn idee niet zo hoog, de mijne is ook vos-leopard.
jottum
Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-10 20:05
All Hands on Zip spreekt ons steeds meer aan, ik heb even een mail gestuurd of ze ook een video hebben, want op de sites zijn alleen foto's beschikbaar.
All hands on zip is een leuke ja! Welke ook erg leuk is is Lads Strawman. Heb hem gezien toen ik in Amerika was. Zowel voor hunt seat en voor pleasure een leuke optie. The Hunter is ook erg mooi, hij heeft ook on-ge-lo-fe-lijk veel ApHC punten van nakomelingen.
FindingJack
Geplaatst: 18-08-10 16:36
Lads Strawman is idd ook heel gaaf maar ik wist niet of hij nog leefde! Maar als jij hem gezien hebt........is ook de goede maat!
Ja ik ken de eigenaar ( oeh dat klinkt stoer ) Op zijn ranch heeft ie ook nog een heel gaaf most colorfull hengstje staan. Distinctive. Die is ook errug leuk!
jottum
Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-10 11:39
Nadie, zowel All Hands On Zip als Hands of a Hero is toch van dezelfde eigenaar? Persoonlijk vind ik het nog best moeilijk kiezen tussen die twee. Ik heb nog steeds geen filmpje, of andere reactie, van ze gehad. Hopelijk komt dat nog binnenkort.
Ondanks dat ie een zeer aansprekend hoofd heeft en een mooie aftekening, vind ik het niet een geweldige hengst voor April Hij lijkt me wat zwaar (kan ook gewoon buikig zijn hoor) en niet veel hoogte.
eschpolder
Geplaatst: 22-08-10 23:22
ja mr sunny royal jack is super lekker all round volgend jaar toch een veulen van hem fokken met mijn merrie. had niet naar jou merrie gekeken qua gewicht/maat sorry