Allereerst mijn kanjer Casper, JJ I Got The Hint (A Hint Of Te x Cindy Solo Jess). Casper is zeer bijzonder voor mij omdat hij een broertje is van Senna (zelfde papa) en ook een broertje is van Simply (zelfde mama!!)
. Kwa kleur niet te zien,maar kwa bouw zeker wel! Het is echt een stevige kerel met een super krachtige draf!

En dan de super lieve Gallant, JJ Gallant Investment (Zippin N Investments x Ima Cherokee Sunrise). Hij is echt zo schattig met de liefste ogen die je ooit gezien hebt! Hij heeft een prachtige draf en is super flexible, net als zijn papa.

En natuurlijk, last but not least, de zeer bijzondere JJ Inves Tin Gold! Prachtig Ivory Champagne (draagt dus zowel de Creme gen als de Champagne gen!!!). Deze kan lopen als geen ander, beide ouders zijn zeer sterke bewegers (Zippin N Investments x Gold Tin Sensation) en dat hebben ze duidelijk beide doorgeven aan Tin! Daarbij heeft is gewoon een kwijl koppie!
Gezien dit zijn eerste keer is op bokt, wat extra foto's van hem. Voor meer foto van de veulens kijk regelmatig op www.double-j-paints.com 

(ik heb iets met lichte kleurtjes denk ik 
die laatste foto...wauw wat een lekker bekkie..