.....een super mooie man voor mijn sioux! 2 weken geleden op visite geweest bij Qs Sensation en toen wist ik het gelijk! dit is hem in mei ga ik sioux laten dekken..ben zo blij moest het even kwijt
JA!!! Solo en ik zijn ook helemaal happy dat jullie voor hem gekozen hebben .. Dat moet wel een prachtig veulen worden!
PaolaPromise schreef:JA!!! Solo en ik zijn ook helemaal happy dat jullie voor hem gekozen hebben .. Dat moet wel een prachtig veulen worden! Helemaal mee eens! En geen dank! Ik ben zoooooooooooo benieuwd wat er uit deze combinatie voortkomt
Mooie combinatie , ben benieuwd wat dat gaat geven Heb zelf ook een veulen gefokt met mijn quartermerrie en QS Sensation in 2007 daar is een sorrel overo hengstveulen uit gekomen
Heej mooie combi! Maar heb je ze wel ff laten testen op OLWS???...Pebbles was positief.....en dat wil je jezelf niet aandoen en je merrie ook niet!
bedankt voor alle leuke reacties natuurlijk heb ik sioux laten testen en zoals XoNo zegt Sioux is negatief getest op olws
_sioux_ schreef:bedankt voor alle leuke reacties natuurlijk heb ik sioux laten testen en zoals XoNo zegt Sioux is negatief getest op olws nou superr!!! ik hoop op een mooie vlekkenbaby!
spicegirl schreef:volgens mij is elke overo drager.(zit het gekoppeld aan het overo-gen )niet altijd...kan zijn dat het een sabino-overo of splashed white-overo is, deze 2 hoeven niet perse het OLWS-gen te hebben...