Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BaileyMix schreef:Hee jou 'ken' ikWaren de gegeven namen nog niet goed genoeg
?
xDenies schreef:BaileyMix schreef:Hee jou 'ken' ikWaren de gegeven namen nog niet goed genoeg
?
Jij 'kent' mij? xD Die vind ik grappig.
Nee, ik ben écht heel .. kom niet op het juiste woord. Maar dit word een naam 'voor altijd', eentje die je niet zomaar kan veranderen.
Dus wil ik echt eentje van 'Ja die!' hebben. :3
BaileyMix schreef:Aha. Volgens mij heb je echt geen idee wie ik nou kan zijn hé?! 'HINT' Van een andere site..![]()
Denk dat hier overigens toch wel een beetje dezelde namen blijven komen hoor. Zulk soort namen zijn nu eenmaal moeilijk te verzinnen, wordt al snel té. Ik houdt mn mond maar want ik ben meer van het 'Pietje, Kareltje' etc. namen...
Hot Royal Pietje
Pietjes Hot Royal Snapper
xDenies schreef:BaileyMix schreef:Aha. Volgens mij heb je echt geen idee wie ik nou kan zijn hé?! 'HINT' Van een andere site..![]()
Denk dat hier overigens toch wel een beetje dezelde namen blijven komen hoor. Zulk soort namen zijn nu eenmaal moeilijk te verzinnen, wordt al snel té. Ik houdt mn mond maar want ik ben meer van het 'Pietje, Kareltje' etc. namen...
Hot Royal Pietje
Pietjes Hot Royal Snapper
't Zal wel van Horse-Nation afkomen, meer sites heb ik het niet geplaatst. En ik denk toch niet dat hier van die droom namen voorbij komen. Zoals daar wel werd geplaatst. Hier hebben ze toch net wat meer verstand van de western wereld met de namen daarbij.
Tevens zijn er nu al namen gepost die ik er al echt uit vind springen. Dus ben al een stap verder.
Cassidy schreef:Hoe oud is je veulen? Want als je erg laat bent met het opgeven van een stamboeknaam, gaat je dat extra geld kosten.
Overigens is het - als je paard nog nooit heeft geshowd en geen showrecord heeft - tegen betaling altijd mogelijk om de naam weer te veranderen. Bij mijn weten mag dat maar 1 keer.