Deze hengst staat op de stal waar ik een paardje verzorg en ook regelmatig kwam maar door drukte de laatste tijd niet zo vaak meer. Maar op de site van de eigenaresse staan ook foto's en meestal ook namen van zijn nakomelingen
Oja als je via de zoekfunctie zoekt vind je ook wat nakomelingen dacht ik
judith
Geplaatst: 09-10-10 15:02
Ja! Wat wil je weten? Het is overigens Zippin N Investments
Nee ik was gewoon benieuwd naar mensen die er ook nakomelingen van hebben!! Ik heb er zelf namelijk ook een.. Een kleine 2 jarige ondeugd, maar wel lief en zeker met een eigen karaktertje..
Horseworse
Geplaatst: 11-10-10 18:28
Ik heb er 2. JJ Winning Investment en JJ Ell Zippo. Van JJ Winning Investment heb ik ook weer een nakomeling;) Kijk maar op www.nikkiindia.com
Uriah
Geplaatst: 12-10-10 20:51
@ belletjhee heb je een foto? en wie is de moeder?
@ nikkiindia de mijne is een volle zus van jj winning investment ook van Emily Jingo toch?
@ iedereen met een nakomeling van zippin n investments , fototje?
Horseworse
Geplaatst: 12-10-10 23:12
Ik kan geen foto's plaatsen.... Haat Apple computers!!
Ja klopt de moeder van JJ Winning Investment is Emily Jingo. Die van jou is ook gaaf!!!
Yorel
Geplaatst: 13-10-10 00:26
Bij deze:
JJ Special Investment Zippin N Investments x Poco Bucky Specialty (2007)
@ belletjhee weer een heel ander type zeek kind! ik herken de blik van haar wel in Ruby.
Ja klopt! ik heb er zo eentje ook nog niet gezien! ik hoop dat er wat meer komen in de wedstrijden!!:(
Mac
Geplaatst: 20-10-10 18:02
Sjies Jeddah, die káken ! Ik heb het paardje van Yorel een paar weken geleden op de Paintshow in het echt gezien en volgens mij lijkt die echt als twee druppels water op zijn pa! Gaaf paard ! En volgens mij liep daar nog een érg leuke nakomeling van Zeek rond: JJ Inves Tin Gold als ik het goed schrijf. Is van die geweldige cremellomerrie, toch?
Uriah
Geplaatst: 20-10-10 18:05
Ja die kaken zijn echt HUGE , en zijn voorhoofd is ook mooi vol van die mega bulten boven zn ogen en hijs ook lief ,niks van te merken datie hengst is