Maggy heeft in haar jonge jaren vele grote reiningwedstrijden gewonnen , nadat haar gezondheid dat
niet meer toeliet is ze moeder geworden van vele mooie nakomelingen . Ze word volgend jaar 24 en ik vond dat ze met pensioen mocht , haar laatste veulen van Peek a boom , een mooi palomino merrie veulen is haar laatste veulen . Haar laatste jaren hier heeft ze in volle tevredenheid geleefd , tussen haar vriendinnen en vele veulens zodat ze haar grootste hobby , moeder of oma spelen naar hartelust kon beoefenen .
Ze mag haar laatste jaren slijten bij lieve vrienden van mij , zij hebben een "natuurlijke" stal zodat ze
genoeg beweging kan krijgen in een kudde van 6 quarterhorses . Het op stal "stil" staan gaat haar namelijk niet meer goed af en zo is ze constant wat in beweging . Vanaf dag 1 heeft ze de rest van de kudde even de Maggyrules uit gelegd en is die oude muts nog de baas ook ....
Ik denk dat Maggy wel wat betekend heeft voor de reining sport in nederland , vele nakomelingen doen het goed in de sport en vele mensen beleven veel plezier aan hun . We hebben zelf nog 3 nakomlingen van haar op stal en koesteren die ook , 1 merrie daarvan neemt het stokje van maggy over als fokmerrie en zal voor ons fokprogramma ingezet gaan worden .

Maggy in de zomer van 2009 .
Gr evelien

) ook heel erg leuk is uitgegroeid
en wat gaaaaaf - veulen van Cromed Out Mercedes volgend jaar - zo mooie hangst!!!