Kijk eens op www.rawhideranch.be of ga er een keer langs. Dan kun je zelf foto's maken en misschien hebben zij ook nog wel wat advertentiemateriaal etc. van hem liggen.
Ik heb een bijna 3 jarige van Custom Wrangler... Ben wel erg benieuwd naar de jouwe...
Heb je een merrie, hengst of ruin? Heb wel wat foto's van paps op mijn hyve staan. PB me maar. Heb Bernhard 'ns gevraagd naar de nakomelingen, maar de oudste is nu 4 geloof ik.
Die van mij is een hengst,bijna zwart van kleur tis net een toverbalwat kleur betreft,van de zomer was ie een heeel gave kleur bruin ennu is hij weer bijna zwart.zou graag een foto plaatsen maar ik snap der geen hout van
We hebben net een 4 jarige merrie van Custom wrangler, kent iemand soms de henst Peppy con badger? dit zou de vader van de moeder zijn.. Is wel een beestje met karakter.
Ja die bedoel ik, wist niet juist hoe je het schreef wij hebben dus van Peppy San Badger en Custom Wrangler een Merrie , zal morgens eens kijken voor foto te nemen en dan plaats ik ze..is en dit paardje is??? wel mooi, lijkt verschrikkelijk veel op de onze