Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Boboti schreef:Volgens mij heb jij een heel bijzonder zadelZal hem er waarschijnlijk af moeten snijden dan..

Boboti schreef:Je ziet het zelden omdat het weinig met authenticiteit te maken heeft, maar alles met veiligheid.Ik zie het nog zelden maar vindt het persoonlijk leuker om het zadel zo authentiek mogelijk te laten.
TurnAndBurn schreef:Ik zag laatst iemand rijden die aan de back cinch een echte singel had gedaan!
En dan nog aangespannen...![]()
Moet een braaf paard geweest zijn
maar behoorlijk losjes,zodat hij kon wennen dat er overal wat zit wat hem aanraakt. DubbelDun schreef:Boboti schreef:Je ziet het zelden omdat het weinig met authenticiteit te maken heeft, maar alles met veiligheid.Ik zie het nog zelden maar vindt het persoonlijk leuker om het zadel zo authentiek mogelijk te laten.
Zo te lezen heb je weinig met westernrijden en weet je ook niet al te veel van de optoming af. De kans dat je een achtersingel op de verkeerde manier gaat gebruiken is dus redelijk aanwezig.
Doe je zelf en je paard een plezier en haal dat ding eraf voor je iets verkeerd doet en je ongelukken krijgt.
Zit er al 3 jaar maar ze heeft geen last er van katchina schreef:Ik heb wel de back cinch gebruikt met het zadelmak maken.Niet strak dusmaar behoorlijk losjes,zodat hij kon wennen dat er overal wat zit wat hem aanraakt.