[WN] Bestellen vanuit de States??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Desapaints

Bestellen vanuit de States??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-08 22:14

welke online-store(s) gebruiken jullie?

en wat zijn jullie ervaringen hierbij?

Jaycee_

Re: Bestellen vanuit de States??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 10:38

Ik heb al enkele dingen besteld via Quarter Horse Outfitters van AQHA en daar was ik altijd heel tevreden van: héééél snelle verzending. Op zo'n 2 à 3 dagen had ik het en je kunt via mail volgen waar je bestelling op welk moment zit. Alleen spijtig dat er weinig keuze is... Anders zou ik wel vaker iets bestellen.
Ik heb ook al enkele dingen besteld via Arthur's westernstore maar daar heb ik mindere ervaringen mee. Als je iets bestelt op z'n site, moet hij het meestal eerst nog bestellen uit de USA en dit duurde telkens 3 à 4 weken!! Volgens mij ben je dus beter dat je ineens in de USA zelf bestelt dan. (Dus ben ook wel geinteresseerd in waar anderen kopen in de USA Knipoog) En iedere keer dat ik bij Arthur iets bestel, is er steeds wel iets mis.
Verder koop ik ook via ebay, maar dan enkel kleding, beenbescherming,... geen al te dure dingen. Die koop ik liever in een westernshop.

rosanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:36

Sheplers: klantenservice was niet zo behulpzaam maar wel snelle levering van de spullen (maandagbesteld- donderdag in huis)
Rods: zeer vriendelijke klantenservice- iets minder snelle levering (maandag besteld- maandag daarop in huis)
Drysdales: klantenservice geen ervaring, vond de verzendkosten wel erg hoog (weet zo niet meer waar dit aan lag) en levertijd weet ik eigenlijk ook niet meer Bloos

producten waren in alledrie gevallen prima!

Kaunos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 20:13

Voor laarzen en schoenen kan ik Bootconnection aanraden. Supersnelle reactie per e-mail en erg behulpzaam! De prijzen zijn ook erg o.k.

Desapaints

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-08 11:56

hey mercikes voor de leuke tips
ik ga er zeker enkele uitproberen Haha!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 20:57

Citaat:
Ik heb al enkele dingen besteld via Quarter Horse Outfitters van AQHA en daar was ik altijd heel tevreden van: héééél snelle verzending. Op zo'n 2 à 3 dagen had ik het en je kunt via mail volgen waar je bestelling op welk moment zit.
en vallen de verzendkosten dan ook wel een beetje mee?