[WN] Lacer (veter) boots, waar?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Linda

Lacer (veter) boots, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 19:23

Ik ben op zoek naar nieuwe rijschoenen. Laarzen passen mij niet i.v.m. maatje 41 in combinatie met een zeer smalle voet en kuiten, dus de schoen is snel te breed bij voet en/of kuiten (waardoor de broek erop blijft hangen). Daarom ben ik op zoek naar lacer schoenen (veters).

Vandaag ben ik nog bij Arthur's geweest, maar helaas had hij alleen een paar lacerschoenen van 199 euro in het assortiment, wat dus boven mijn budget zit (budget +/- 100 euro). Weet iemand een winkel waar ze leuke lacerschoenen hebben? Ikzelf vind de Ariat® Heritage II lacer boots ( http://www.sheplers.com/womens/lacers/031176.html# ) erg gaaf, maar ik ben ze tot dusver nog niet tegengekomen in NL.

Afbeelding

Iemand tips waar ik eens zou moeten gaan kijken?

Alvast bedankt!

MSQuincyTE

Re: Lacer (veter) boots, waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 00:45

De ariats zijn nou eenmaal duur. kon hij ze niet voor je bestellen dan?

Kaunos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 08:06

Gewoon in de VS bestellen, zou ik zeggen. Heb ik laatst ook gedaan. En zelfs ondanks de hoge verzendkosten + invoerrechten/BTW was ik nog stukken goedkoper uit dan in NL én ik heb een paar Lacers die in NL helemaal niet te krijgen zijn.

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 12:41

MSQuincyTE schreef:
De ariats zijn nou eenmaal duur.

Die lacerschoenen bij Arthurs, waren niet van ariat maar van Boulet. Het waren handgemaakte, dus vandaar die hoge prijs en dat hoeft voor mij dus ook weer niet.

@ Kaunos, bedankt voor de tip en info via pb. Dan misschien toch eens het overkomen naar NL overwegen Lachen .

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 21:32

Ik denk niet dat je voor lacers of packers in nederland goedkoop uit kan zijn. Ik heb jaren geleden een paar gekocht die Fl 300 kosten geloof ik. Heb er wel heel lang mee gedaan. Later heb ik nog een paar gekocht, die waren geloof ik net zo duur of iets duurder.. weet het niet meer zo goed.

Bij Lone Star hebben ze lacers voor €149
http://shop.kapaza.nl/lonestarqh/92092/ ... choen.html

Sassy4barrel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 22:57

Heb je al op ebay gekeken ? Ik heb daar pas mooie gekocht van Justin en niet duur Lachen
199 voor Boulets is trouwens in verhouding niet te duur want die gaan jarenlang mee Lachen

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 18:22

Van Continental zijn er lacer boots leverbaar voor 75,-

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 20:05

*Typt al voor de 3e keer dit bericht i.v.m. vastlopen*

Bedankt voor de reactie. Inmiddels heb ik ook contact met een shop in de US (tip van Kaunos). Incl. verzenden en excl. evt invoerrechten zouden bovenstaande ariat +/- 90 euro kosten met de huidige dollarkoers. Ik schat dat ik incl. invoerrechten dan op 120 euro ga uitkomen.

Verder hebben ze bij de country mill een aantal lacers op voorraad en dus bij just westen kan ik ze bestellen.

Nu even afwegen wat ik ga doen Lachen .

@ trickrider: dan valt het idd mee als ze lang meegaan. Maargoed, dan moeten ze wel daadwerkelijk lang mee gaan en dan nog blijft het een hele duit geld voor mij Knipoog . Verder heb ik met ebay geen ervaring, maar ik zal daar ook eens gaan rondzoeken.

chery

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 21:08

Ik heb ze laatst bij de westernshop van Monique in westerbork gekocht!!
Waren in de aanbieding, ik weet niet meer hoe duur, maar ze waren onder de 100 euries!!!