even ene vraagje voor de westernmensen ik kwam via het eczeemtopic op een site die een sleazy in het assortiment heeft voor puur het hoofd (en eerste stukje hals) alleen vond hem aardig prijzig (50 euro ongeveer nu ben ik op zoek naar een sleezy voor het hoofd die je ook buiten op de wie kunt gebruiken dus een lichte ademende sneldrogende stof iemand ideen of die er zijn en waar ik ze kan vinden?
ja ze heeft eczeem , en die eczeem deken heeft ze al op (ben inmiddels door interesse en ervaring een auto didact eczeem expert )
ik ben juist op zoek naar een oplossing voor het hoofd zonder dat daar een halve aardappel zak met een stukkie gaas omheen gehangen hoeft te worden , een sleazy zou (met eventueel wat aanpassingen) een mooie oplossing kunnen zijn ipv de eerder genoemde aardappelzak als ik hem in de juiste stof etc kan vinden
Deze had je al gevonden denk ik (gezien je omschrijving):
Dit is wel meer dan een "hoofd", maar deze heeft mijn oudste merrie op met haar regendekentje (normaal gesproken heeft ze de Rambo SI Hoody op): http://www.robinhoods.com/KoolRobinhood.htm Dus niet de gewone Robinhood (die is van lycra) maar de KOOL Robinhood (van zacht gaasachtig spul) Die zijn 69 dollar dus omgerekend iets van 44 EUro (plus verzendkosten en als je pech hebt de douane er overheen) dus goedkoper dan de meeste exceemkappen en hij houdt het tot nu toe goed. Zijn van licht elastisch, soepel, zeer dicht geweven materiaal waar de knutjes niet doorheen komen. Houdt 0,0 warmte vast en droogt razendsnel.
dankje mac, die ziet er wel goed uit ga eens even op de site spieken is idd wel met hals maar het probleem met de turn out head is dat er dan weer wat boven aan achter de oren bij komt, daar zit al een sluiting van de boett, wil er liever niet nog iets bij hebben kwa sluitingen ... dna is de hals toch wel weer een optie ,.... maar goed, ga eens even kijken