[WN] "Kunnen" mijn laarzen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Haarbal

"Kunnen" mijn laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 12:38

Na een aantal jaar recreatief gereden te hebben, gaan Sheek en ik er toch aan geloven, we gaan starten op de Welkoop Achterhoek Trophy in Lochem op 18 mei. Nou heb ik al een redelijk setje bij elkaar, (blouse, broek en pad) alleen over mijn laarzen twijfel ik een beetje.

Ik heb ze een aantal jaar geleden voor 16 (haha) euro op ebay gekocht. Het zijn Sancho's, maar dan meer straat/linedance model, met de schuin aflopende hak en de spitse neus. Ze rijden en lopen heerlijk, en ook qua kleur en stevigheid passen ze prima bij de rest. Ik weet alleen niet of ze zo goed in de ring passen... of is dit een kwestie van smaak?
Het zou natuurlijk mooi zijn als ik gewoon met deze laarzen kon starten, scheelt me weer een boel euro'tjes die ik eigenlijk niet heb om aan nieuwe laarzen uit te geven.

kmvreter

Re: "Kunnen" mijn laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 13:26

Ik heb mijn eerste wedstrijdje vorig jaar ook gereden met western laarzen die echt geen rijwesternlaarzen waren. Niemand die daar wat van zegt.

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 13:52

Tuurlijk kan dat wel voor iemand die net zn eerste wedstrijdje gaat starten Haha!
Het zijn toch nette laarzen? Zorg wel dat ze netjes gepoetst zijn, dan zal niemand er wat van zeggen en kun jij je euro'tjes weer gebruiken voor een lesje of andere zaken Vingers aflikken
Veel plezier in ieder geval!

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 13:56

Ik sluit me bij dropje2 aan!

westernappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 20:20

laat dan wel je rode zakdoek en je beker aan een ketting thuis Duivel

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 20:44

Ik rij al jaren met Sendra's en dan niet de westernrij laarzen, maar de 'streetwear' type. Wel die met een vierkante neus en niet al te schuine hak. Ik vind ze erg fijn! ( ik moet de jury nog tegenkomen die zegt dat je tweede ipv eerste bent geworden in de L5 vanwege ja laarzen hihi)

Wac

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 08:46

Ik zou het gewoon doen. Knipoog
Even oppoetsen en invetten etc.

dropje2 schreef:
Tuurlijk kan dat wel voor iemand die net zn eerste wedstrijdje gaat starten Haha!
Het zijn toch nette laarzen? Zorg wel dat ze netjes gepoetst zijn, dan zal niemand er wat van zeggen en kun jij je euro'tjes weer gebruiken voor een lesje of andere zaken Vingers aflikken
Veel plezier in ieder geval!

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 16:11

westernappie schreef:
laat dan wel je rode zakdoek en je beker aan een ketting thuis Duivel

?