Maarja, waar vind je een mooie, chocoladebruine cap? Ik ben wel wat troxel helmen tegengekomen, maar dat moet toch ook onder de 100 euro kunnen?
Iemand tips?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Maar ik vind hem wat te licht, ik heb hem liever wat donkerder, echt chocoladekleur. MysticTinker schreef:Op zich vind ik die best mooiMaar ik vind hem wat te licht, ik heb hem liever wat donkerder, echt chocoladekleur.
)

MysticTinker schreef:De Troxel is zeker veilig, Amerika is een stuk heftiger met lawsuits als NLDD, voorlopig ga ik nog geen wedstrijden rijden, maar als dat er ooit van zou komen dan zou ik sowieso liever met n hoed rijden. Maarja de cap moet natuurlijk wel veilig zijn
Hij is alleen hier niet goedgekeurd (kost geld), dus mag je er niet mee starten.
), dus die kan er vast wel eentje voor me bestellen
DubbelDun schreef:De Troxel is zeker veilig, Amerika is een stuk heftiger met lawsuits als NLHij is alleen hier niet goedgekeurd (kost geld), dus mag je er niet mee starten.
Als je iets niet snapt met Duits(ebay) mag je me PB'en
)
Ik stuur je een pb.
Ik heb een klein, smal hoofdje, en nu wordt ik steeds uitgelachen omdat mijn cap groter is dan mn hele hoofd
MysticTinker schreef:Bedankt![]()
Op de duitse ebay ben ik deze nu wel tegengekomen:
http://lancade.de/ebay/70768_500mocca.jpg
Dat is die safety air van kavalkade. Érg mooi.
Maar het lijkt wel alsof hij uit de collectie is ofzo, echt verder nergens meer te vinden op internet.
Mijn pa koopt wel regelmatig spullen via de duitse ebay (modelvliegtuigjes), dus die kan er vast wel eentje voor me bestellen
loekje schreef:De Cheyenne was hier toch duidelijk afgekeurd, moest eerst door Troxel anders gemaakt worden voordat hij werd goedgekeurd. (en de Sierra in eerste instantie ook)
Lijkt me dus dat de EU strengere keuringen heeft dan de US. (Ondanks de 'lawsuits')
Dus het zijn niet alleen de kosten... hoewel ze er wel voor kiezen bepaalde modellen gewoon niet te laten keuren vanwege het geld.
DubbelDun schreef:@loekje: weet je wáárop ze zijn afgekeurd ??