Wie kan me helpen? Voor onze D pony (New Forest/Arabier) wil ik graag een westernzadel aan gaan schaffen. Ik heb alleen zelf niet zoveel ervaring en weet dus niet wanneer een zadel goed past. Aangezien dit het eerste westernzadel wordt voor deze pony kan ik er geen duizend euro voor betalen omdat we eerst willen zien of het wel bevalt. Dan kan ik later altijd nog een duurder zadel aanschaffen. Maar hier in de buurt weet ik niemand die een (goedkoper) zadel wil komen passen op onze pony. Deze vraag ligt ook al bij Arthur, omdat ik voor onze andere pony inmiddels ook al zo'n 4 keer op en neer ben gereden naar hem met steeds weer niet passende westernzadels. Maar ik wacht al ruim een maand, en ik wil toch wel graag aan de slag met deze pony. En omdat ik nu zekerheid wil over de juiste pasvorm van het zadel heb ik liever dat iemand met verstand hier eens ter plekke op de pony komt passen, want ik kan mijn pony niet vervoeren. Uiteraard worden de reiskosten en de tijd vergoed, maar ik kan dus niet ineens een zadel van over de duizend euro aanschaffen. De pony staat vlakbij Venray, Noord Limburg. Kent er iemand een westernzaak die wel langs wil komen en ook goed advies geeft? Dan ontvang ik graag een berichtje.
Groetjes Jolanda