[WN] waar zware goede teugels?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ikenindi

waar zware goede teugels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-08 22:54

ik begin steeds completer te worden. ik weet met welke optoming ik wil gaan rijden (meroth), heb waarschijnlijk een hoofdstel er bij straks, maar nu de teugels nog. nu schreef laatst iemand waar je goede kon kopen, maar kan het niet meer terug vinden.

ik wil er indi mee aanleren dat ze moet wijken voor druk in de nek, dus ze moeten wel wat stevig zijn. wie weet waar ik goede kan kopen?

Teetje

Re: waar zware goede teugels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 23:53

Hela Agnes, Bij Arthurs westernshop zijn teugel die echt super rijden. Goede kwaliteit, je hebt er al diverse keren mee gereden... Knipoog En anders kom je ze nog maar eens proberen!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 00:35

Neck reining is geen druk in de nek geven, je geeft alleen een aanwijzing met je teugels tegen de nek aan

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-08 20:09

hmz, toch door de teugel er tegen aan te leggen? dat is imo ook al druk...

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 20:26

Dat noem ik geen druk

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-08 20:33

Teetje schreef:
Hela Agnes, Bij Arthurs westernshop zijn teugel die echt super rijden. Goede kwaliteit, je hebt er al diverse keren mee gereden... Knipoog En anders kom je ze nog maar eens proberen!

ja die van jullie zijn echt fijn! weet je ook zo welke dat zijn die jullie hebben?

Teetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 21:33

Tja niet echt. Ik kan ze zo pakken in de shop of in zijn stand op een wedstrijd. Als je wil kan ik eens vragen aan Arthur welke het zijn. Dan kun je ze bestellen. Misschien is er binnenkort wel een wedstrijd, dan kan ik ze voor je meenemen. Hoewel... eigenlijk moet je naar zo'n echte westernshop... dat is erger dan een snoepjeswinkel. Knipoog Je wordt er zo hebberig Bloos

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 21:38

MSQuincyTE schreef:
Dat noem ik geen druk

Dan noem jij het niet zo; officieel is het wel zo. Druk is kracht en als de teugels contact maken met de hals onstaat er fysisch een kracht. ikenindi heeft dus wel degelijk gelijk.Knipoog

Doe jij overigens altijd zo moeilijk als mensen gewoon advies vragen? In mijn topic deed je ook al zo moeilijk en lijk je de mensen te willen kleineren omdat ze ergens mee willen beginnen, en jij er zogezegd heel veel ervaring mee hebt.. Rare zaak hoor. Verward Maar goed, weer ontopic...

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-08 10:13

Teetje schreef:
Tja niet echt. Ik kan ze zo pakken in de shop of in zijn stand op een wedstrijd. Als je wil kan ik eens vragen aan Arthur welke het zijn. Dan kun je ze bestellen. Misschien is er binnenkort wel een wedstrijd, dan kan ik ze voor je meenemen. Hoewel... eigenlijk moet je naar zo'n echte westernshop... dat is erger dan een snoepjeswinkel. Knipoog Je wordt er zo hebberig Bloos

hihi, dan kan ik beter jou ze laten halen. kan ik niet te veel ged uitgeven;)

nee even serieus, als je zou willen kijken/vragen: graag!