Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TNT schreef:country mill heeft geloof ik ook tailwrap (met 3 aparte stroken) dit werkt nog veel fijner dan een gewone staartzak die raakte die van mij weleens kwijt maar de tailwrap blijft goed zitten
crazycactus schreef:TNT schreef:country mill heeft geloof ik ook tailwrap (met 3 aparte stroken) dit werkt nog veel fijner dan een gewone staartzak die raakte die van mij weleens kwijt maar de tailwrap blijft goed zitten
Die heb ik ook, tis even een kwestie van wennen maar als je eenmaal de handigheid te pakken hebt zijn ze echt ideaal!!! Ik doe de hele tube om mijn arm, pak de pluk staart vast, en trek dan de pluk door de tube heen en dat dan keer 3
crazycactus schreef:Die heb ik ook, tis even een kwestie van wennen maar als je eenmaal de handigheid te pakken hebt zijn ze echt ideaal!!! Ik doe de hele tube om mijn arm, pak de pluk staart vast, en trek dan de pluk door de tube heen en dat dan keer 3
TNT schreef:ik heb er een waar de tubes van open zijn je maakt ze dicht door klitteband heel gemakkelijk bindt hem net onder de staartwortel vast maak eerste tube open en leg deze om de pluk heen en maak hem dicht. en dan goed vlechten, paarden zijn al binnen gekomen terwijl de modder er van afliep en de staarten waren droog en schoon