Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Demian schreef:Ik heb m'n paard en zadel even opgemeten. De rug van Demian is ongeveer 55 cm en het zadel ongeveer 65 cm... In juli wordt Demian 3 jaar.
Demian schreef:Ik heb m'n paard en zadel even opgemeten. De rug van Demian is ongeveer 55 cm en het zadel ongeveer 65 cm... In juli wordt Demian 3 jaar.
chantal08 schreef:Demian schreef:Ik heb m'n paard en zadel even opgemeten. De rug van Demian is ongeveer 55 cm en het zadel ongeveer 65 cm... In juli wordt Demian 3 jaar.
Mooi paardje in iedergeval

DubbelDun schreef:Demian schreef:Ik heb m'n paard en zadel even opgemeten. De rug van Demian is ongeveer 55 cm en het zadel ongeveer 65 cm... In juli wordt Demian 3 jaar.
Van hoogste punt schoft tot aan het heupbeen 55 cm ??? Dat is wel erg kort ja. Dat zou betekenen dat je zadel niet langer zou kunnen zijn als 40/45 cm. In westerntermen zit je dan aan een kindermaat 12/13"
Jouw roundskirt is dus gewoon net zo lang als een square skirted BM.
Hunteren
Hij is nog lang geen drie schrijf je en moet dus echt nog een heel end. Jeddah schreef:Ik zou écht nog even afwachten.Hij is nog lang geen drie schrijf je en moet dus echt nog een heel end.