Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dapperdier schreef:Broek of zadel idd, misschein ook wel combi. Maare rijden in een leren broek lijkt mij geen goed idee.. Zou voor jeans gaan!
) 
dus ff op de tanden bijten. crazycactus schreef:Als leer zo ideaal was zouden er wel meer mensen met leren broeken rijden
Ik heb gemerkt dat je met broeken waar stretch in zit veel sneller jezelf open rijd. De gewone 13mwz strijkplankwranglers geven mij nooit problemen, ook niet met lichtrijden. Nu heb ik voor de wedstrijden 2 Bram's Paris broeken gekocht die meerekken en om de haverklap lig ik open. Vind ze echt niet lekker rijden. Maar goed.. het staat wel netjesdus ff op de tanden bijten.
Ik wil er na 1 uur afzien alles aan doen om dit niet meer aan de hand te hebben.
dapperdier schreef:Yep binnenkant van een lerenbroek is wel wat anders dan een leren zitvlak op een rijbroek..
Ik heb geen last van stretch spijkerbroeken eigenlijk. Maar ik heb tot nog toe ook altijd harseat zadels gereden zonder tooling op de skirts en dat scheelt ook wel iets denk ik. Mijn broek glijdt in mij zadel en niet over mijn huid..
Ik weet wel hoe pijnlijk schuurplekken kunnen zijn dusse beterschap Chiba!
crazycactus schreef:Mijn zadels hebben ook harde zittingen, en gladde fenders. Mijn reiner heeft wel roughout, dat merk je heel goed, maar ik heb met die bram's broeken echt meer last, ook op mijn gladde cutter.
crazycactus schreef:Als leer zo ideaal was zouden er wel meer mensen met leren broeken rijden
Ik heb gemerkt dat je met broeken waar stretch in zit veel sneller jezelf open rijd. De gewone 13mwz strijkplankwranglers geven mij nooit problemen, ook niet met lichtrijden. Nu heb ik voor de wedstrijden 2 Bram's Paris broeken gekocht die meerekken en om de haverklap lig ik open. Vind ze echt niet lekker rijden. Maar goed.. het staat wel netjesdus ff op de tanden bijten.