[WN] Zadel bij Joe's Western in Borne; ervaring???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AdemoJoey

Zadel bij Joe's Western in Borne; ervaring???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-07 13:36

Hallo allemaal,

Aangezien mijn paardje mijn zadel ontgroeid is, ben ik op zoek naar een nieuw zadel. Zojuist heb ik een mooi zadel via Marktplaats gevonden en de eigenaresse vertelde dat zij hem bij Joe's Western in Borne vandaan heeft. Heeft iemand ervaring met deze winkel? Op Internet worden de pagina's niet weergegeven --> failliet? En zo ja, iemand enig idee waarom?

Op deze manier probeer ik een idee te krijgen van de kwaliteit van het zadel aangezien de kwaliteit bij de ene leverancier beter/constanter dan de andere is. Overigens is het wel een (groot met goede reputatie) merkzadel.

Alvast bedankt, en ik hoop dat ik deze vraag überhaupt wel mag stellen (reclame? Op wat voor manier dan ook?) Goed, ik wacht af Clown

Groetjes Tessa

MSQuincyTE

Re: Zadel bij Joe's Western in Borne; ervaring???

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 14:10

Moet het niet Just western zijn

AdemoJoey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-07 14:56

Ik heb even gekeken, maar Just Western zit in Zwolle en het gaat om een westernzaak die in Borne zit. Helaas, want Just Western heeft wèl een werkende Internetsite... In ieder geval bedankt voor de tip! Ja

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:14

Kun je een link naar het Markplaats zadel plaatsen ??

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:17

De naam is goed hoor. Joe's Western in Borne is allang geen winkel meer. Hij is een aantal jaren terug verhuist naar Duitsland. (weet geen adres) Hij staat ook altijd op grote western evenementen met zijn kraam. De afgelopen jaren stond hij ook altijd op het NK.

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:25

AdemoJoey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-07 16:51

Okeej, hartstikke bedankt!! Tsjah Duitsland, daar had ik niet zo 1, 2, 3 aan gedacht Haha! Jammer dat ze geen Internet-adres hebben, maar mailen kan wel OK dan!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 16:54

Maar wat weet je nu je weet waar hij vandaan komt??
Joe's is geen zadelmaker meen ik, maar een 'gewone' tackshop en zal dus ook niet weten wat voor boom er in het zadel zit.

AdemoJoey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-07 17:55

Neej klopt, maar als ik "Zadelmarkt" zeg, beginnen de meeste mensen acuut te steigeren. Dit is iets wat ik eerst ook niet wist, maar veel gelezen heb en bij rondvraag kreeg ik steeds dezelfde reacties. Ik was benieuwd hoe dat met deze Westernzaak zat. Ik heb nu in ieder geval al 1 positieve reactie! Natuurlijk moet ik niet alleen daar op afgaan, maar informatie inwinnen is nooit verkeerd toch? Ik ken een aantal Westernzaken die een goede naam hebben, maar van deze had ik nog nooit gehoord!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 18:16

Als Zadelmarkt Garlands, Crates, Westwoods etc ging verkopen zou ik ook minder steigeren Haha!

Maar goed ik ken het zadel nu en daar valt dus niets over te steigeren Lachen

AdemoJoey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-07 18:23

Hahaha oké oké; daar heb je een punt Haha! Weet je; het is niet niks om een zadel te kopen, maar zijn welzijn is hartstikke belangrijk voor me! Natuurlijk heb ik gespaard voor Ademo, maar het is wel een smak geld! En het moet gewoon een kwalitatief goed zadel zijn én zowel hem als mij goed passen. Vandaar al mijn vragen Bloos Ik wil niet een kat in de zak kopen, ik heb inmiddels genoeg horrorverhalen gelezen en gehoord Knipoog Vandaar mijn voorzichtigheid en wellicht hier en daar wat Blondvragen Knipoog

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 15:18

Joe verkoopt in ieder geval geen rotzooi.
Neem a.u.b. wel iemand mee die verstand heeft van zadels passen. Het beste zadel kan slecht zijn voor je paard als het niet past.

AdemoJoey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 17:49

Update: Ik ben met mijn paardje naar deze vrouw geweest om het zadel te passen, maar helaas... Het bekende (inmiddels Tong uitsteken) probleem: het zadel zakte op de schoft... Ademo heeft namelijk een hele hoge schoft, met stijle schouders. Vandaag heb ik het 11e zadel op hem gepast; ook geen "match" helaas. Ik blijf doorzoeken!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 17:54

Is een zadel op maat laten maken geen optie?

AdemoJoey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 17:59

Tsjah, maar dat kost behoorlijk veel geld (ben student Bloos) Als het ècht niet anders kan, dan is het een optie, maar er is wèl 1 zadel die past, maar die zit fors over mijn budget heen (tussen de 1400 en 1700 euro). Ik zoek toch tussen de 800 en 1000 euro... Vandaar dat ik nog even verder kijk... Als je nog ideeen hebt?? Ja