[WN] Lamicell Kameleon

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Lamicell Kameleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 16:07

Wie kan mij meer vertellen over de lamicell kameleon? Hoeveel grams is hij?

Bijna alle dekens zijn voor mijn paard een jurk, dus misschien is dit een optie?

DubbelFun

Re: Lamicell Kameleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 17:05

Ik heb er nog nooit eentje gezien, maar ja wat wil je met zo'n naam Haha!

Frosti4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 23:33

ik vind de deken helemaal geweldig! Haha! heb er twee en ze zijn super. ik vind dat ze een hele goede pasvorm hebben voor de wat bredere paarden. hoeveel grams hij precies is weet ik niet, ik geloof 300 grams. Knipoog

(@ angela: wat heb je een ontzettend leuk profiel! en een hele gave haf Knipoog )

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 10:31

Hmm, even gezocht, maar ik vind 't maar een raar dekentje... bewegingsvrijheid snap ik, dus mooie deken voor in de stapmolen ofzo, maar als mijn paard de hele dag in weer en wind buiten staat wil ik júist die borst lekker gedekt hebben en d'r billen eigenlijk ook wel. Ik vind 't juist wel prettig dat Dot d'r dekens door de grote maat die ze nodig heeft als een jurkie zitten... lekker warm, ook bij d'r buik. En ik heb niet de indruk dat haar dekens Dot in haar beweging belemeren.

Frosti4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 17:34

mijn paardje is breed en zit er super in verpakt hoor, hij sluit erg mooi aan onder de buik, hij word elke winter geschoren en kan het prima af met deze deken, 3/4 van onze stal heeft hem en iedereen is super tevreden. Knipoog ik heb nog een 5-tal andere dekens liggen (ook prijzige) die ik niet meer gebruik omdat ik ze niet fijn vond, of niet waterdicht (wat wel moest zijn), of gewoon niet pretig liggen en schuurplekken veroorzaakten. maar ieder zijn eigen keus natuurlijk...

Annebell_001

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 23:54

Ik zie dit topic een beetje laat, maar wie weet of deze deken helemaal waterdicht is?

groetjes

Frosti4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 01:10

wigchert schreef:
Ik zie dit topic een beetje laat, maar wie weet of deze deken helemaal waterdicht is?

groetjes

deze deken is helemaal waterdicht. Knipoog

Shotime

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 01:30

@mijnelmo

Heb je mischien een foto van je paard met deze denken?

Frosti4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 01:31

Shotime schreef:
@mijnelmo

Heb je mischien een foto van je paard met deze denken?

uhm nee... niet met deken op geloof ik.

Deniies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 21:16

Afbeelding

Winter buitendeken "KAMELEON", zeer sterk materiaal, waterdicht en toch ademend. De "Kameleon" bestaat uit 630D nylon + 900D polyester met een geavanceerde technologie met het garantielabel Dupon. De binnenzijde bestaat uit 100% polyester micro tricot waardoor uw paard droog en warm blijft. Meer bewegingsvrijheid dankzij de nieuwe snit en elastische bilkoorden. Nieuw model platte roestvrije gespen. Deken zeer makkelijk in onderhoud.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-07 23:30

Ik vind het net een te korte warme trui; lekker warm op de schouders maar wel een kouwe borst en kont idg Haha!