[WN] Kleinere maat showhalster

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

14cecile14

Kleinere maat showhalster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 13:18

Voor een 2 jarige merrie zoek ik een showhalster.
Ze heeft nog geen volgroeit hoofd (logisch als ze twee is) Maar ik wil wel graag halterklasses met der starten.
weet iemand waar ik een showhalster kan kopen in een kleinere maat?
Of heeft iemand er 1 te koop.
Liefste niet van een te hoge prijsklasse (aangezien ze er uitgroeit)

Vera

Re: Kleinere maat showhalster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 20:49

WN AM -> WN TR

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 10:26

Zoek je het voor het komende NK?
Ik weet niet hoe groot het hoofd van jouw tweejarige is, maar ik heb een showhalster dat je hieronder ziet om het koppie van een Arabje die qua hoofdstel een ponymaatje had. Halster zat voor hem wel op alle verstelpunten op z'n kleinst trouwens.
Als je denkt dat dat past en de kleur past bij jouw paardje (let op, het toont vrij donker op deze foto, het is in het echt ietsjes lichter) dan mag je de mijne anders wel lenen. Ik wil 'm niet verkopen, maar uitlenen is geen probleem. Er zit een bijpassende leadline met ketting bij.
Mocht je 'm willen gebruiken, dan geef je maar een gil.
Afbeelding

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 14:06

Ik had voor mijn pony op ebay een 'veulenmaat' gekocht, maar dit was meer een cobmaat en paste een 4jarige appaloosa:
Afbeelding
Halster zit hier niet helemaal goed maar was alleen even voor 1 keer, verder ook helemaal nooit gebruikt en hangt hier mooi te wezen. Heb hem te koop incl bijpassende lijn.

Voor mijn pony heb ik inmiddels een nieuwe, jaarlingmaatje van Circle Y uit de VS (alleen 5 keer zo duur als dat halster wat ik in eerte instantie had Clown ) .Voor hem is hij nog een beetje groot maar zijn tweejarige quartervriendinnetje paste hem wel, maar een maatje groter zou dan toch beter zijn omdat deze jaarlingmaat nog net aan was met het kopstuk, de rest van de gespen moest op het kleinst ivm het nog smalle snuitje (halster op de bovenstaande foto is net een beetje groter).

Maar op ebay staan dus genoeg jaarling en tweejarige halstermaatjes, je moet alelen wel de maten ged nameten anders krijg je ook aan halster 2 maten te groot opgestuurd.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 16:50