Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
De BM erg fijn met rijden, en ja hij past bijna altijd. Ik heb wel verschil in pad's bij het gebruik. Clips loopt met een Skitopad, bij Lena werkt die niet. Dan begint het zadel te schuiven. Bij haar gebruik ik een Airridepad. Mijn gepainte dame heeft em 1 keer opgehad en ook die reageerde niet verkeerd, maar ik hou haar Crates nog even vast totdat ze (mss) weer een beetje te rijden is. De andere 2 ga ik verkopen.
) ook erg tevreden over Continental (wel de wat oudere uitvoeringen) de Flex heb ik geen ervaringen mee. Peppy San rijd met mijn oude Conti. Die zit heerlijk, mooi smal en de afwerking van het zadel is goed.
die behoeven verder geen uitleg LD
mirgino schreef:ik heb oa Circle A ,Circle Y, TexTan, Billy Cook, Big-Horn,Simco, Garland gehad
Wranglerbutt schreef:mirgino schreef:ik heb oa Circle A ,Circle Y, TexTan, Billy Cook, Big-Horn,Simco, Garland gehad
Niet allemaal op één paard, hoop ik
nee hoor,helaas heb ik meerdere paarden gehad de afgelopen 10 jaar.
), een Saddlesmith Dick Pieper reiner, een merkloos ropertje, en een heeeeel oud zadel zo'n longhorn modelletje.
). Als ik ooit weer een zadel moet kopen zou ik meteen weer voor Triple Horn kiezen.

Wranglerbutt schreef:@AaronYve & _Future_: Attentie!!! U bevindt zich op het westernforum!

.