Was al bang dat er natuurlijk reacties zouden komen van passend zadel enz. En eerlijk gezegd wanneer ik dit zou lezen zou ik dat zelf ook denken. Koop een passend zadel. Met dit zadel ben ik dit jaar nog in frankrijk geweest op trektocht en geloof me daar was het best stijl. Volgend jaar wil ik in polen gaan rijden het Tatra gebergte. (als ik dat durf tenminste) Maar ik geloof dat ik een paard heb dat gewoon geen passend zadel voor te maken of te vinden is. Het past wel maar door buiken en geen schoft gaat elk zadel aan de wandel en in een stevig galop zit ik met dit zadel op de hals en voor zulke gevallen dacht ik is misschien een staartriem een oplossing. Oh ja heb natuurlijk nog meer zadels voor dit geval zoals een dit jaar gloednieuw gekocht roc classic op maat gemaakt zadel. Equiflex orthoflex en continental en crates hebben er al opgelegen. En natuurlijk een barefoot met goede pad. Engels zadel zijn ook al inclusief zadelmaker langsgeweest. Zadels van de firma trektochtzadelmakers hebben de rug van mijn paardje ook al gezien. We zijn pas 2 jaar bezig.