western show scarf??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
horsea

Berichten: 1544
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Lischoten

western show scarf??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 19:18

Ik ben dus opzoek naar die sjaaltjes die vaak in de pleasure e.d. gedragen worden. Is er een winkel hier in Nederland die ze verkoopt? Anders moet ik ze uit het buitenland halen en dat kost me een hoop verzendkosten.

Groetjes Leanne

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Re: western show scarf??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 21:11

gut, kijk es in de stad naar leuke effen sjaaltjes... op de markt of bij de Action vaak maar een paar cent per sjaaltje... Staat nergens dat je ze in een speciaalzaak moet kopen hoor...

horsea

Berichten: 1544
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Lischoten

Re: western show scarf??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 10:42

Nee dat snap ik zelf ook Francis, dat is ook een van de eerste dingen die ik gedaan heb (uiteraard....) Aangezien ik geen sjaaltje kan vinden die goed is (of rare print, of met franjes eraan, of vaag materiaal) wil ik toch eens in een western store kijken. En een Action hebben wij niet hier in de buurt.

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Re: western show scarf??

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 19:20

Gewoon een lapje stof bij sikkens of van de markt?
Wat zoek je precies.. Ik zie steeds meer mooie sjaaltjes komen in de winkels...

Sandra_H

Berichten: 2716
Geregistreerd: 14-04-01

Re: western show scarf??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 00:17

Ik weet niet of jullie een bijoux brigitte (keten(tje??) van winkels in sieraden etc hebben, daar hebben ze nl. sjaaltjes zat van satijnachtige stof, in alle kleuren, in precies de goede maat (50x50) voor 5 euries.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Re: western show scarf??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 00:32

Ja, snap ff niet dat je niks hebt kunnen vinden, ik zoek er niet naar en heb al zoveel zien hangen in de stad... Idd.. bijoux winkeltjes, maar ook mode zaakjes e.d. Sjaaltjes komen juist weer helemaal 'in' heb ik 't idee...
Of idd gewoon ff naar de lapjesmarkt of stoffenzaak...klein rolzoompje er om en kaar is Klara...

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Re: western show scarf??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 07:32

Zit er nog een speciale manier van knopen aan vast? Ik vind ze nml wel leuk staan in zo'n bloot nekkie.....

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Re: western show scarf??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 08:20

Margee schreef:
Zit er nog een speciale manier van knopen aan vast? Ik vind ze nml wel leuk staan in zo'n bloot nekkie.....


Nee, gewoon een normale knoop erin Lachen

horsea

Berichten: 1544
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Lischoten

Re: western show scarf??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 12:15

Francis schreef:
Ja, snap ff niet dat je niks hebt kunnen vinden, ik zoek er niet naar en heb al zoveel zien hangen in de stad... Idd.. bijoux winkeltjes, maar ook mode zaakjes e.d. Sjaaltjes komen juist weer helemaal 'in' heb ik 't idee...
Of idd gewoon ff naar de lapjesmarkt of stoffenzaak...klein rolzoompje er om en kaar is Klara...



dan zit ik vast in een 'niet mode bewust gat' Tong uitsteken

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Re: western show scarf??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 23:10

Nou, Putten is nou ook niet bepaald een wereldstad - 't IS niet eens een stad maar een achterlijk dorpje, maar zelfs daar ben ik sjaaltjes tegen gekomen zaterdag. Nou is natuurlijk láng niet alles geschikt, geef ik direct toe, maar met enig zoeken en inventiviteit is er vast wat te vinden. Zéker als je niet aan een bepaalde kleur of kleurencombi vast zit... (Ik heb waarschijnlijk nog iets met 'roestkleur' en zwart nodig.. dat wordt een stuk lastiger ben ik bang...maar de stofjeswinkel heeft veel, dus maar es zien wat ik kan fröbelen).

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Re: western show scarf??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 07:24

Hema, V&D, een markt........rondvragen bij familie (oma,tante,moeder).