[WN] Frinta saddlery

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Frinta saddlery

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 16:45

In de laatste aflevering van de Duitse Quarter Horse Journal zat een catalogus van de Frinta saddlery in Tschechie. Omdat ik voor de jongste weer aan een ander zadel moet (niet omdat het haar niet past maar omdat ik er niet goed in zit) , zit ik er nu over te denken om er voor een op maat te laten maken. Heeft er iemand hier in Nederland ervaring met zadels van de Frinta Saddlery in Tschechie?

website is: http://www.frintasaddlery.com/

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 20:06

Wie komt dat inmeten?

CherokeeChum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 20:20

Er is iemand wakker

langevriend

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:28

de ned. dealer????

Jos

Re: Frinta saddlery

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:32

die is ff zoek

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:43

Tja ik ben er niet helemaal zeker van, maar volgens mij was dit het merk waar een niet nader bij naam te noemen maar zeeeeer bekende van Bokt wat mee te maken had

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:45

Het verschil in prijs tussen die zadels en een hier in Nederland goed op maat gemaakt zadel is trouwens ook niet zo groot hoor. Voor dat prijsverschil zou ik het risico niet gaan lopen.

langevriend

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:53

zoek en niet te vinden?
oude bokker?
vertel vertel ben dol op roddelen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:55

Wij niet. Bovendien zijn sommige mensen het niet eens waard om verder besproken te worden.

langevriend

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:04

oeps oke maar via pm leer ik weer bij.
maar het zit niet zoals ik proef in de reacties.
lijkt wel dat bokt het niet waard is, is er iemand van bokt die wel eens contact gezocht heeft, of die persoon in het ziekenhuis bezocht heeft?
of weet hier niemand iets vanaf?
voor dat er gespeculeerd wordt, ik kreeg een e-mail. van iemand die zijn zaken behartigd.
poeeeeeeeeeeeeeee poe bokt!

martin

mehlika

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:05

Volgens mij zoekt dit bedrijf dealers...Wij krijgen namelijk regelmatig post van hun met de meest schitterende aanbiedingen en kortingen als we dealer voor hun worden.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:21

langevriend schreef:
oeps oke maar via pm leer ik weer bij.
maar het zit niet zoals ik proef in de reacties.
lijkt wel dat bokt het niet waard is, is er iemand van bokt die wel eens contact gezocht heeft, of die persoon in het ziekenhuis bezocht heeft?
of weet hier niemand iets vanaf?
voor dat er gespeculeerd wordt, ik kreeg een e-mail. van iemand die zijn zaken behartigd.
poeeeeeeeeeeeeeee poe bokt!

martin

Als je wat wilt vertellen, vertel het dan gewoon...
Of Bokt wel eens contact gezocht heeft? Mwooooaaaaahhhhhh..... Bokt zelf niet , meerdere Bokkers wel .
Verder wordt hier niet gespeculeerd, jij vist en vangt niets, dus dan ga je katten. En dat al binnen 5 berichtjes op Bokt. Chapeau! Ietwat doorzichtig, maar leuk geprobeerd!

langevriend

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 22:49

sorry sonja, maar ik ben niet aann het vissen, ook niet aan het katten,ik reageerde nadat ik een mail ontvangen had, op jouw opmerking dat die persoon het niet waard was over te spreken.
en dat meerdere bokkers gereageerd zouden hebben is dus pertinent niet waar , omdat die persoon dus niet in zijn woonplaats aanwezig was voor zeker een jaar, en sorry ik heb niets te vertellen,want ik wist nog van niets.

Romkabouter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 23:03

WN-AM -> WN-TR

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 10:19

Volgens de folder krijg je een meetgrid opgestuurd die je weer terug moet sturen. Denk dat dat niet anders gaat dan als er iemand op komt meten?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 12:21

Weet ik niet Cassidy, ik heb het nog nooit zelf gedaan. Ik heb het laatst wel gezien hoe Sablou dat deed, en dat had ik zelf niet gekund. Ook niet met een beschrijvinkje erbij, want hij moest eerst een aantal punten bij het paard opzoeken en testen zeg maar...

De zadels op die site zien er op de foto trouwens wel mooi uit hoor. Maar ik ben wat huiverig over het inmeten. Zou ik toch liever aan een professional overlaten.