Wie was er ook al weer op zoek naar een BM?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Wie was er ook al weer op zoek naar een BM?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 02:16


crazycactus

Berichten: 10929
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 17:24

Dat is een hele mooie.. maar een 14.5 daar pas ik echtttttt niet in..

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 20:44

Ja, 't is er wel een voor smalle kontjes... helemaal omdat het een BM is, daar wordt juist geadviseerd om de seat iets groter te nemen dan je normaal hebt omdat fork en cantle nog wel es wat naar elkaar toe willen komen, vooral op een wat hollere rug (of een wat zwaardere ruiter, maar dat gaat bij deze seat echt niet op... dan zit je klem! Wél handing voor't inrijden van jonge paarden... je vlalt er in ieder geval niet af!)

crazycactus

Berichten: 10929
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 21:06

Hihihihi.. ja dat verschil kon ik goed merken. Ik heb er vorig jaar eentje te leen gehad voor een week.. (was gelijk verkocht!!!) maar Tina heeft een vrij hoge schoft dus daar kwam ik idd een beetje klem te zitten (was een 15" seat, met een barrelcantle) , op Bo daarintegen had ik wel meer ruimte. maar ik moet toch zeker een 16" hebben om echt lekker te zitten volgens mij (zeker als je weet dat mijn cutter bijna 18" is).

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 10:35

Ik
Nouja, niet zo zeer op zoek, aar ben gewoon erg aan het zoeken naar een oplossing voor de erg ronde rug voor mijn paard. Boomloos werd toen geopperd, en de westerns van barefoot vind ik niet mooi, de BM's vaak wel. Ik vind de BM's veel meer een echt zadel.
Ik heb alleen 0 ervaring met ebay en importeren....
Maar eerst moeten we zien wat er met mijn huidige zadel kan. Vooral omdat het niet altijd klappert.
het ontbreekt me momenteel aan tijd, maar er moet nog een afspraak met louis gemaakt worden. Het liefst wil ik dit zadel nl houden, maarja, wat niet zijn kan, kan niet zijn.
Tnx iig

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 07:53

hej stef probeer gewoon zo snel mogelijk een afspraak te maken het is fijner voor jou en je paard als je het snel weet ik heb het laatst ook gedaan en ben enorm geholpen door louis. kreeg zelfs goed nieuws misschien jij ook wel. en dan zoek je voor niks.

om terug on topic te komen ik ben ook wel benieuwd naar de verschillende soorten bob marshalls en het importeren daarvan?
mag dan ook best nieuw zijn. ik wil gewoon even de mogelijkheden daar van weten is er ook iemand die in nederland importeerd en kan iemand mij de prijzen van de bm inclusief import vertellen?
en wie heeft er een bm en hoe rijdt dat ik ga zelf ondertussen wel ff verder snuffelen her en der.
maar zou graag reactie ontvangen
groetjes fabske

crazycactus

Berichten: 10929
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 08:39

Importeren naar nederland is heel lastig. Maar intussen is de nederlandse dealer een bokster geworden (lars_alida) dus die kan je altijd pb-en natuurlijk