one-ear bij haf.. wie ook?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

one-ear bij haf.. wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 19:58

Ik wil voor Jamaica eigenlijk een one ear kopen, maar zit heel erg te twijfelen. Met die bos manen zie je er volgens mij niks van...
Wie heeft er foto's van zijn haf (of ander harig ras ) met one ear?

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 20:26

Mijn tinker heeft ook een one-ear, ik ben er erg blij mee. Eigenlijk is bij hem een one-ear nog beter te zien dan een gewone frontriem
Misschien ook door het veel zilver en de 'bloem' aan de zijkant..
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 14:03

Ik rijd soms op een haf met een one ear. Je ziet er bijna niks van Maar je ziet er iig meer van dan een normale frontriem.

karim
Berichten: 52
Geregistreerd: 15-11-05

Re: one-ear bij haf.. wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 17:05

Hoi ik heb ook een haf en... een one ear Bij haar ontzettende voorpluk heb ik een aantal vlechtjes. Die gaan dan bovenaan onder het hoofdstel. De one ear zie dan prima Ik heb helaas geen foto voor je. O ja als ze geen vlechtjes heeft zie je idd bijna niks. Iig wel meer dan met frontriem.

Blackpearls

Berichten: 282
Geregistreerd: 12-06-06
Woonplaats: Winterswijk

Re: one-ear bij haf.. wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 08:55

Mijn paardje is niet van een bepaald ras, maar k vermoed dat er arabierenbloed in zit, maar daarvoor heeft hij tog wel behoorlijke maantop (alleen heeft hij 'm nu vrij kort geschuurd, tsja...) maar k rij met hem met een one-ear, ziet er prachtig uit en je ziet het wel (mocht je er nog te veel haar op vinden zitten, dan kan je misschien net achter de oren een plukkie manen weghalen, dat zit dan waarschijnlijk ook beter).

Helaas heb k geen foto's (zit nu op school op een pc) k zal kijken of k een keer een foto van m kan maken als hij volledig opgetuigd is enzo

kuskus Blackpearl

PS zozo, wat een reactie zet k hier heer zeg!

bultje
Berichten: 10
Geregistreerd: 12-06-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 14:26

je zou jody86 eens moeten pb'en die heeft ook een scitterende haf en ik geloof dat zij ook met een one ear rijd

Natural_K
Berichten: 694
Geregistreerd: 03-04-06
Woonplaats: fryslan boppe.. k voel me nog steeds een drenth!!!!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 16:41

Ik heb ook een haf. En ik rijd hem ook met een one ear.. dat wil prima en je ziet het ook wel! heb helaas geen foto.