Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sugarmiss schreef:Ik weet 1 firma met zadels die slechts zeer zelden op paarden passen
cornelie schreef:Er stond laatst een artikel in ik dacht Amazone over een vrouwtje die met ezels rijdt. Ook specifiek iets over de zadels die ze gebruikt.
crazycactus schreef:Dit zijn zadels voor mules die zijn een stuk groter dan ezels.
Jus_dOrange schreef:Sorry maar ik kreeg een hele foute gedachte, nml "zadelmarkt"...
Francis schreef:Aanpassen lijkt me idd niet handig, maar misschien is er een zadelmaker te vinden die het een uitdaging vind iets passends te maken... misschien niet de allergoedkoopste oplossing, maar als je een 'echt' westernzadel wilt toch zeker wel een goede optie denk ik...
Jasper schreef:Jus_dOrange schreef:Sorry maar ik kreeg een hele foute gedachte, nml "zadelmarkt"...
Agossie, ik heb het beste voor met mijn ezels
crazycactus schreef:Vind dit wel iets voor Sablouhij houdt wel van een uitdaging...
Jasper schreef:Zolang er een westernknop op een boomloos zadel zit, mag je er prima mee starten.'Verder ben ik me (toch maar) aan het verdiepen in het boomloos rijden. Wedstrijden mag ik toch niet doen, dus daarvoor hoef ik niet te laten