RVS westernbit (allergische reactie op roest)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 23:50

@ Rina, ik rij nu ook gewoon op een simpel rvs engels watertrensje, maar ik heb het idee dat er meer uit te halen is met een ander bit.

Ik ben dus ook niet op zoek naar een simpele rvs western snaffle, maar meer het type van een comfort snaffle van Myler, maar dan dus compleet van rvs....

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 23:52

crazycactus schreef:
rina schreef:
He jammer wilde CC wel eens zien in de Pleasure hahahaha. En ja de allerlaatste die ik nog heb.


Nouehhh als ik Quincy weer zo aan het lopen krijg en de eigenpaard regel verdwijnd bij de WRAN wil ik het best eens doen... Maar dan kan ik die snaffle niet gebruiken... mmm Iemand nog een jong paard in de aanbieding


Woehahahaha jawel hoor. leef je uit zou ik zeggen. dat willen we wel graag zien, clip in de pleasure. Zouden ze ook plussen geven voor passage

@Ranja, ja dat snapte ik al, was maar een geintje hoor. Maar ik heb geen idee of de comfort van Myler zo maar te vinden is met RVS moindstuk. Kijk eens op Ebay.com zou ik zeggen, daar heb je denk ik de meeste kans.

sonita

Berichten: 842
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Midwolda

Re: RVS westernbit (allergische reactie op roest)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 10:02

Hoi Ik heb dit topic even een tijdje gevolgd.
De cypriumbitten van Myler zijn niet veel duurder en niet zo moeilijk te krijgen.Wij hebben er al jaren een ,gekocht in het noorden van het land.Wil je wel laten weten waar,maar dan per PM,ivm reclame.
Ik wil je toch vragen om eens heel goed in en om je stal te kijken of er iets roestigs is waar jouw paard aan kan zitten.Vergeet vooral je water en voerbak niet!Mijn merrie heeft ook roest allergie gehad,ze zat opeens onder de vlekken!Ik heb haar laten behandelen door onze vaste homeopaat,bleek het van de waterbak te komen.
Ik mocht een tijdje niet met bepaalde bitten rijden,ook niet de cyprium van Myler.Gelukkig hebben we altijd nog de bosal.Nu heeft ze nergens last meer van.
Succes!

cynthiar
Berichten: 4466
Geregistreerd: 08-03-05

Re: RVS westernbit (allergische reactie op roest)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 20:39

Ik heb 2 bitten van rvs, die heb ik allebei bij de Hyporama gekocht. Het zijn wel western bitten maar denk ik geen originele uit Amerika, maar ze roesten niet.
Ik heb shank snaffles, dubbel en enkel gebroken.