Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:Mecates heb je in soorten, kleuren, lengtes, diktes en vooral prijzente krijgen bij alle western(web)shops, kijk ook eens op de duitse ebay https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R4 ... 77-19255-0
Qua 'stekeligheid' heb je de staartharen-variant die beduidend stekeliger is dan de manenharen soort.
Heb je toevallig een versie die je té stekelig vindt dan doet een badje in wasverzachter wonderen (wel goed uitspoelen)
Ayasha schreef:Ik kan je niet helpen maar ik heb wel een oprechte vraag, wat is het voordeel van deze teugels t.o.v synthetische?
En wat is het verschil tussen de gladde of de ruwere? (alsin; waarom gaat je voorkeur uit naar de ene, danwel de andere)
Tantejeanne schreef:Het is voor mij vnml een uiterlijk ding: vind het erg stoer staan. Het is stevig materiaal, natuurlijke materialen vind ik persoonlijk veel mooier dan synthetisch.
Voor de neck reinig aanleren wordt het origine gebruikt omdat het wat prikkelt, daarna wordt er dan weer overgegaan naar een zachtere mecate.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers