germie schreef:Het moet wel lichtgekleurd leer zijn, anders past het niet bij mijn hoofdstel
DubbelFun schreef:germie schreef:Het moet wel lichtgekleurd leer zijn, anders past het niet bij mijn hoofdstel
Teugels zijn naturel en die worden donkerder door gebruik/olie, net als je hoofdstel trouwens óf dát moet geverfd zijn. Vaak kom je dan uit op showreins en die hebben dus vaak versiersels in de vorm van stikranden, mooie zilver gespen, studs etc.
DubbelFun schreef:germie schreef:Het moet wel lichtgekleurd leer zijn, anders past het niet bij mijn hoofdstel
Teugels zijn naturel en die worden donkerder door gebruik/olie, net als je hoofdstel trouwens óf dát moet geverfd zijn. Vaak kom je dan uit op showreins en die hebben dus vaak versiersels in de vorm van stikranden, mooie zilver gespen, studs etc.
DubbelFun schreef:@soesita: de breedte van de teugels is een heel persoonlijk iets. Persoonlijk vind ik smalle platte teugels dus helemaal niks en heb brede ronde
De betere teugels zijn ook 'gezoet' ofwel licht afgerond en liggen dus al fijner in de hand dan de 'scherpere' rechte soort.
DubbelFun schreef:De teugels die ik liet zien zijn 125$Maar er tussen in heb je ook hele fatsoenlijke teugels.
Als het er niet bij staat hebben ze het niet en voor 25 euro kun je haast geen teugels hebben van fatsoenlijk leer en goed gesneden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker