Eigenlijk Aluminium of hout, maar kunststof mag ook. Is er zoveel keuze? Ik heb er met toch wel een paar zoekopdrachten op google maar een paar gevonden, zwarte kunststoffen voor de endurance.
Polymeer flex ride beugels: In de endurance wereld zijn veel beugels te vinden die geschikt zijn voor western zonder dat er leer aan zit. Maar zoals Azmay schrijft ligt het inderdaad aan welke look je wilt.
Er is zelfs een veiligheidsbeugel zonder leer. Aluminium en kunststof/rubber. Verder heeft zo'n beetje elke westernshop wel beugels zonder leer. Mijn vriend heeft aan zijn zadel houten beugels met aluminium, en deze voelen lichter dan mijn "traditionele" hout+leer beugels.
Equisync. Sportmassage voor paarden. PB voor een afspraak of informatie. Andor You're perfectly perfect to me.
Een lichter gekleurd stuk hout omdat daar nog geen verkleuring heeft plaatsgevonden Die stukken leer op beugels zijn losse opzetstukken die aan elkaar geregen worden met een veter. De betere beugels zijn gemaakt van goed hout of gebogen multiplex, de goedkope van waaibomenhout die het leer nodig hebben om ze bij elkaar te houden