Je zou kunnen proberen om een hoes te maken, wel uit 2 delen die ook gevormd zijn. Neem anders eens kontakt op met JV-dekjes, die maakt hele pads/hoezen en heeft voor mij een super mooie nep-Skito gemaakt.
troi
Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-18 08:51
DubbelDun schreef:
Je zou kunnen proberen om een hoes te maken, wel uit 2 delen die ook gevormd zijn. Neem anders eens kontakt op met JV-dekjes, die maakt hele pads/hoezen en heeft voor mij een super mooie nep-Skito gemaakt.
Stevig zijn vooral goede meubelstoffen. Ga je voor 'makkelijk wasbaar' dan heb je veel keus. Ga gewoon eens kijken bij een stoffenzaak. Overigens hoeft het niet een hele 'kussensloop' dichte hoes te zijn. Je kunt ook aan de beide zijkanten een strook omslaan zoals de instopstrook die een kussensloop heeft. Dike trekt zichzelf strak als de pad gebogen op de rug ligt.
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 22-06-18 18:42
Zou een losse hoes eroverheen niet gaan schuiven en/of plooien? Omdat het 'in het midden' nergens vast zit?
Je zou ook nog textielverf kunnen proberen (Dylon schijnt een goed merk te zijn, en dan de handwas variant, tenzij je zo'n grote wasmachine hebt dat hij daarin past ). Wordt alleen wel een uitdaging om alleen de bovenkant te verven denk ik.. As je je wol aan de onderkant niet wilt meekleuren..