[WN] Western show halster

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Melanietje_

Western show halster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-15 11:23

Hoi,

Ik ben op zoek naar een western show halster voor mijn paardje, alleen ik zit ermee wat voor kleur het beste past erbij. Hij is bay van kleur, is het dan juist mooi om een lichte kleur te kiezen of juist een donkere?

En qua maat wat raden jullie aan? Hij is van 31 mei 2014, dus ongeveer 15 maanden. Hoe hebben jullie dat gedaan, elk jaar een nieuwe kopen of ...?

Nog tips qua winkels zijn ook welkom!

groetjes Melanie

annelot

Re: Western show halster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 17:29

Die van mij is nu ook 14 maanden en heeft maat yearling om. Volgend jaar koop ik een grotere. Een te groot halster staat niet mooi.
De kleur is echt iets persoonlijks. Ik heb een dark oil omdat ik dat bij mijn red roan het mooiste vind staan.

_Melanietje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-15 22:19

annelot schreef:
Die van mij is nu ook 14 maanden en heeft maat yearling om. Volgend jaar koop ik een grotere. Een te groot halster staat niet mooi.
De kleur is echt iets persoonlijks. Ik heb een dark oil omdat ik dat bij mijn red roan het mooiste vind staan.

En waar heb jij je halster gekocht? En heb je dan gekozen voor een 'goedkoper' showhalster met nepzilver of eentje met echt silver?

annelot

Re: Western show halster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 05:30

Ik heb hem 2e hands van MP. is niet de meest denderend kwaliteit maar dit jaar hoeft hij hem maar 1 keer echt om. Als hij zo meteen zijn volwassen hoofd heeft dan koop ik een goede voor hem.