Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_Cindy schreef:Ik ben ook op zoek naar een zadel. Over Evelien hoor ik altijd goede verhalen, dus ik heb haar gemaild. Helaas komt ze pas over twee maanden in mijn regio en dan kan ik niet. En ze past tweedehands zadels met mal. Ik kijk nog even verder, want ik zou ook graag een zadel willen passen met kale boom, en heb geen budget voor een nieuw zadel.
snellemerlin schreef:Ik heb helaas geen budget voor een mooi nieuw op maat gemaakt westernzadel op dit moment.
Een zadel goed passen kan het beste met kale boom. Dit is mijn visie dus hierover liever geen discussie in deze post.
Ik ben op zoek naar deskundige zadelmakers die goede gebruikte westernzadels verkopen en met kale boom passen ( desnoods door het zadel te demonteren)
Ik krijg graag tips en referenties
Silly_Woman schreef:zoals ik al zei, country mill in nijkerk. Daar hebben ze kale boom meting. Je kan daar ook met je paard heen. ze hebben daar een binnenbak, en ze willen ook dat je daar test rijd met het zadel.
Is misschien een grote onderneming een keer. Maar dan heb je ook wel wat
Wendy1989 schreef:@silly countrymill kan alle Engels zadels makkelijk demonteren Door met kale boom te meten western zadels doen ze alleen met kale boom wanneer ze deze toevallig hebben liggen omdat ze die ook nieuw verkopen

Wendy schreef:En dat doen ze met alle tweedehands zadels? Want ik ben oprecht benieuwd hoe ik dat voor me moet zien namelijk. Of doen ze dat alle met zadels waarvan ze een boom hebben liggen omdat ze die ook nieuw verkopen?
.