[WN] fenders met wrong

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

appiebram

fenders met wrong

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-14 18:08

Heeft hier iemand ervaring met de fenders met knie wrongen? Mijn paardje gooit (helaas) behoorlijk hoog op en dat kan ik niet uitzitten! Miss dat fenders met wrongen mij kunnen helpen???

troi

Re: fenders met wrong

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 20:29

Nog nooit gezien. Is een stock zadel dan niet geschikter voor je?

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 20:34

Lichtrijden geen optie? (Of denk ik nu te simpel?)

MiriamArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 20:39

Ze geven wel wat meer steun maar ik vond wel dat mijn knieen wat naar buiten gedrukt werden. Op zich wel een fijn en zeker gevoel maar ik kreeg toch last van mijn knieen helaas...
Welk zadel heb je? Je zou eventueel een seatsaver met dijwrongen kunnen overwegen..

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 00:09

Mijn man heeft een zadel op western boom met afneembare knop ontworpen, met zweetbladen met wrong.
Afbeelding
Afbeelding

Dit model kan op maat gemaakt worden. De fenders zijn afneembaar ( hij gebruikt ze eigenlijk nooit, was toen puur voor de zadel show waar dit zadel heeft gelegen). Zadeltassen en borsttuig zijn optioneel en de knop is dus afneembaar, maar kan ook vast.
Het is ook mogelijk om het zadel helemaal naar je eigen wens aan te passen. De wrong zou dan ook in de fenders, dus zonder zweetbladen, verwerkt kunnen worden.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 19:36