[WN] ervaring HKM hoofdstel/reins

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

dieseltje09

ervaring HKM hoofdstel/reins

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-14 09:26

Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met de hoofdstellen van HKM evenals de reins van hun.

Of kan ik beter verder kijken naar andere merken?

Nou ik uitgenodigd ben op Horse event voor een clinic van Alice Zijlstra wil ik wel met tack komen dat erbij hoort :j

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 15:21

Niemand die mij meer kan vertellen over de HKM hoofdstellen?

Helaas zit er hier in de buurt verder geen winkel die het hoofdstel verkoopt zoals ik hem graag wil hebben behalve die van HKM dan.

Of dan toch maar in de auto springen en naar Arthur's rijden?

IJp

Re: ervaring HKM hoofdstel/reins

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 21:11

Over het algemeen zijn de reins bij dit soort merken aan de korte kant.

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 06:28

En de hoofdstellen van prulkwaliteit.

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-14 13:16

Wat is 'zoals jij hem graag wilt hebben' dan?
Overigens zal Alice het geen probleem vinden hoor, als je met een engels hoofdstel komt. Ik snap wel dat je zoiets wilt, al is het maar voor e heb, dat wel. :))

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-14 13:39

TurdusMerula schreef:
Wat is 'zoals jij hem graag wilt hebben' dan?
Overigens zal Alice het geen probleem vinden hoor, als je met een engels hoofdstel komt. Ik snap wel dat je zoiets wilt, al is het maar voor e heb, dat wel. :))

Sowieso kom ik in de knoei met mijn engelse teugels en pad, ik blijf telkens haken... En als ik dan toch bezig ben dan ook gelijk maar een bijpassend hoofdstel die ook qua kleur overeenkomt met mijn crates zadel ;) Maar ik rij de clinic op HE gewoon met mijn engelse hoofdstel en teugel om na de clinic mijn pony mee te nemen naar de stand van Arthur en pony in het nieuw te steken. Heb ondertussen gemerkt dat die breedbek kikker van mij niet fatsoenlijk in een quarter maatje komt :( De frontriem is telkens te klein(heb voor mijn engelse hoofdstel nu ook allerlei losse onderdelen bij elkaar, kopstuk/bakstukken zijn cob size en frontriem extra full... Nou heb ik hierover al contact gehad met Arthur en die had zoiets van kom gewoon passen, hij zou ook een hoofdstel apart houden waarvan hij weet dat die op de frontriem groot valt