The reining authority is de oude Continental. Zij mogen alleen hier in Europa de naam Continental niet meer gebruiken omdat ze die jaren terug verkocht hebben aan 2 Duitse investeerders, die toen onder die naam zadels zijn gaan produceren. Die zijn een x aantal jaar geleden failliet gegaan en de naam is overgenomen door een ander bedrijf.
Vandaar dus dat de eigenaar van Continental nu in Amerika onder de naam the reining authority de zadels maakt.
Of alle zadels een flexboom hebben weet ik niet. Maar dacht dat er ook met een normale boom waren. Zou ik hem dan moeten vragen. Ik heb ze nl op FB

De kwaliteit van deze zadels is in ieder geval goed. Zover ik van de foto's op FB kan zien is het allemaal handwerk.
Wat ik je wel kan vertellen is dat de vertegenwoordiger hier in Europa, Saddles punt de, het enigste punt is waar je die zadels kan kopen, nou niet mijn favo bedrijf is. Ik heb ooit contact met hun gehad over een passessie. Was toen in de markt voor tenminste 2 zadels. Van alles beloven maar nakomen ho maar, en de schuld dan ook nog bij mij leggen. Imo dus geen fijn of betrouwbaar bedrijf. Wilden ook alleen maar komen (en dan woon ik dus nog in Duitsland!!) als ik meer dan 4 a 5 mensen bij elkaar kon krijgen voor het kopen van zadels. Bij die koop ik dus zeker niet meer. En ik ben toen dan ook voor Triple Horn gegaan. Die worden gemaakt in Duitsland.
Heb even gezocht en gevonden dat er nu ook 1 in Belgie zit die ze aanbiedt

Worden ze ook weer een optie voor mij (moet nog 1 zadel).