[WN] westernzadel Uncle Sam

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy1989

westernzadel Uncle Sam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-13 10:25

Ik heb een western zadel op het oog voor mijn pony van het merk Uncle Sam, maar kan er niets over vinden.
Heeft hier iemand ervaringen met dit merk?

troi

Re: westernzadel Uncle Sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:28

Is van zadelmarkt, geen goed idee! Er zijn op bokt veel topics over de wn zadels van zadelmarkt, even zoeken levert je veel info op.

Wendy1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-13 10:46

Ik zag hem 2ehands op marktplaats staat en ben zelf niet bekend met westernszadels maar wil wel kwaliteit op mijn pony hebben en geen zadelmarkt zadel.
Maar op zadelmarkt staat toch nooit een merk op en is merkloos?

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:58

Als jij dit zadel van MP bedoeld. Dat is idd geen Zadelmarkt zadel. Alleen de vermelding in die advertentie dat het een Uncle Sam is slaat de plank heel erg mis (lees diegene heeft dan of niet echt veel verstand van westernzadels, of hij heeft zich wat aan laten praten). Het merk is nl gewoon US saddlery. En niet Uncle Sam. Dit is een wat ouder (noem het B merk) type zadel van helemaal niet zon slechte kwaliteit.

Zadelmarkt heeft een type/soort wat ze uncle sam noemen. En die wil je echt niet op de rug van je paard leggen.

Let er wel op dat het ook werkelijk op je paard past. En laat het ook echt controleren door een goede zadelpasser. Dat kan je zelf nl echt niet, tenzij je een zadelpasmal hebt. Zover ik het kan zien op die foto's is dit een zadel voor een niet al te breed paard.

Wendy1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-13 11:01

Ik laat renee van westernspul komen die zit in het het zelfde dorp als ik.
En dat is idd het zadel dat ik bedoel.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:54

Is die van zadelmarkt niet Uncle Tom?