[WN] Singel ervaringen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Margee

Singel ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-13 18:38

Ik moet langzamerhand aan een nieuwe singel.
Ik heb een rond paard waarop alles al snel schuift, ik gebruik daarom ook een Haf pad en een neopreen singel.
Beide bevallen goed, eerder al andere singels en pads geprobeerd dus....
Ik zag deze op de Markt staan "Professional's Choice SMx VenTECH Western Comfort Stretch Singel" en vroeg me af of er iemand is die hier ervaring mee heeft. Ik wil een zo comfortabel mogelijke singel hebben, als rond paard heb je het namelijk al niet makkelijk! :D
Paard is trouwens nergens allergisch voor of last van irraties bij bepaalde materialen, gelukkig......

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 18:46

Ik vind roper singels erg prettig, deze zijn juist bedoeld om schuiven tegen te gaan:

Afbeelding

DubbelFun

Re: Singel ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-13 08:13

Je kunt je afvragen wat er van het gaatjesprincipe overblijft door die laag die er bovenop gezet is.
Als je voor "elastisch" gaat kan ik de Westip/Fra aanraden. Stukje goedkoper ook :D

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-13 10:52

Mabotje

Re: Singel ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 12:57

Ik heb de comfort stretch en mijn paard is er erg over te spreken :) Bij veel andere singels krijgt hij plekjes, ze blijven niet goed liggen of zijn te breed, maar de comfort stretch gaat prima. Singel zit fijn, werkt prettig met aansingelen. Heb ook een roper, maar dan met bont, ook die is voor mijn paard te breed en zit hem in de weg.