ik heb een probleem met mijn zadel voor mijn jong paard,hij ligt net iets te smal 5cm naast de schoft aan de 2 kanten drukt hij iets het is een continental die ik al jaaaaaaaaaaaaaren
op mijn ander paard heb liggen,ik heb ook nog een montana roundskirt die wel breder is maar totaal niet past voor mij,de zitting is iets kleiner en de top staat hoger waardoor ik het akelig vindt om ermee te rijden geen zin in gebroken ribben.
wie weet er een goed adres wat me aan een ander 2e hands zadel kan helpen wat wél netjes past en eventueel de 2 wat ik nu heb wel wilt inruilen want ik ben bang dat het problemen gaat opleveren.
het klemt niet verschrikkelijk hard maar het klemt iets en iets is teveel.
ik wil wel echt geen rommel op mijn paard hebben liggen,en waarom geen nieuw zeg je dan... hij is 4jr net gecastreerd,net onder het zadel en hij gaat dus nog veranderen van bouw,probleem is ook opgedoken nu pas,als hij mooi uitgegroeid is kopen we een mooi nieuw zadel voor meneer
maar nu wil ik iets degelijks voor een beetje reining gericht en soms een een verdwaalde koe en veel basis werk
niet onbelangrijk ik zit in belgie in de buurt van turnhout

de eerste foto is van februari,toen is hij net onder het zadel gezet,naar huis gehaald,even 3mnd rust en gecastreerd en de 2e foto is week of 3 geleden
als je naar zijn borst kijkt zie je hoe hij veranderd is dus ik vind het zonde om er paar 1000 tegenaan te gooien als het binnen half jaar misschien weer niet meer past.