Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
spicegirl schreef:in het verleden behaalde resultaten geeft geen garantie voor de toekomst![]()
wil niet zeggen dat het nooit kan gebeuren. het is niet voor niks niet toegestaan![]()
wat is er mis met een mooie browband ?

spicegirl schreef:zo ken ik er nog wel een paar![]()
kan ie niet goed vastgezeten hebben, of het moet echt raar zijn gegaan.
bij mij gaat het iig altijd goed,maar ik gebruik dan ook browband/snaffle of oortjes met bit.
maar die blijft hartstikke relaxt, weten we dat ook weer
spicegirl schreef:kan niet. als je voorwaarts door de takken gaat, schuif je je hoofdstel naar achter. als je hoofdstel verstrikt zit in de takken ( goede stuurmanskunst)en je gaat dan achterwaarts, en schuif het hoofdstel eraf, is je eigen fout.

) XxChelsey1xX schreef:het hoofdstel is inderdaad gewoon mijn trainingshoofdstel,
voor de wedstrijden heb ik er ook 1 met een browband.
omdat ik van iedereen hoorde dat je met keelriem moest en ik vind oortjes met keelriem niet mooi.
maar uit al deze reacties kan ik ervan uitgaan dat een oor met snaffle gewoon kan?
spicegirl schreef:waar lees je dat dan ?
en bij de WRAN staat zowel frontriem als keelriem vermeld.
WRAN rulebook schreef:Het hoofdstel bestaat uit een samenstelling van frontriem, keelriem en bakstukken. Het gebruik van een 1 of 2 oorshoofdstel zonder keelriem is niet toegestaan.