[WN] vest zelf ontwerpen met naam paard

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

jody_kenzo

vest zelf ontwerpen met naam paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-13 19:25

ik denk er nu al heel lang over na maar ik kan er maar niet op komen, je ziet veel mensen ermee binnen de western met vesten die een pleasure of reining paard achterop hebben en daarbij de naam van het paard.

heeft iemand enig idee waar je zoiets makkelijk kan laten maken via het internet (als dat uberhaupt mogelijk is)

ik hoor graag!

madelaine

Re: vest zelf ontwerpen met naam paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 19:26

Misschien kun je het eens vragen in paardenwinkels?

ievie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 19:27

hobbelheksJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 19:29

jody_kenzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-13 19:37

hobbelheks schreef:
jj stitches van anneke de jong
http://www.jjstitches.nl/

volgens mij is dat niet precies wat ik bedoel, het is een best apart stofje (neopreen?)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 21:18

Hey, ik was ook op zoek naar zo een nieuw vest. Kwam ze alleen tegen op de site van Arthur en in Dld in een paar shops. Verder zie je die stof niet veel meer lijkt wel.
Je kan een vest bestellen die je wil en waar ze borduren je ontwerp erop laten zetten.( vaak wel een winkeltje in de buurt die het kan, maar ontwerp is een groter probleem ) Op grote shows staat ook weleens iemand die kan borduren, heb weleens een petje laten doen, maar mensen ook vest etc zien laten borduren.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 21:43

Ik heb op het WRAN nk in Den Haag 2 jaar geleden een vest laten maken. Je kon een vest uitzoeken en dan drukten zij er een afbeelding en naam op. In de kleur en lettertype die je wilt. Het stomme is alleen dat ik niet meer weet hoe zij heten...

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 22:15

Angelique van Paard en Naald?

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 22:21

Rumpleteaser schreef:

Volgens mij doet ze echt alleen sleezy's en zweetdekens enzo. Voor het borduren van een vest (en dat is wel het mooist ipv strijken bijv.) heb je speciale spullen nodig (zij deden het met een computergestuurt borduurapparaat).

hobbelheksJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 22:37

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 23:23

Zou best wel eens kunnen ja... Staan die ook op het NK? Ze stonden twee jaar geleden boven, binnen tegenover een kantine. Hebben mega veel truien en vesten enzo. Prima spul, want mijn vest ziet er nog goed uit en ik gebruik hem behoorlijk vaak:

Afbeelding
:o

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 00:02

Maar TS wil het zoals ik begrijp op een thermo vest, dus die moet ze ook hebben.

Ik heb in een winkeltje gewerkt die bedrukt en borduurt. Borduren vind ik ook mooier en zolang de stof erachter niet krimpt door bijv te heet wassen of de droger kan het jaren mee gaan.

Als je zelf met een vest bij een winkeltje komt die het doet, is het grootste probleem het ontwerp. de meeste ''gewone'' winkels zullen geen sliding horse plaatje in hun verzameling hebben, dus die moet dan gemaakt worden en dat zijn extra kosten. Een vest meenemen naar een grote show waar een shop staat te borduren is wel makkelijk, die hebben de plaatjes al. En een naam is nooit zo moeilijk.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 00:16

Volgens mij had de shop waar ik mijn vest heb gekocht en laten borduren ook thermo vesten. Dus inderdaad, een shop bij een show kan je denk ik het beste helpen.

Specje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 07:41

Wel geen thermo vest, maar wel erg leuke hoodies die je kunt personaliseren; Kijk eens op deze link: http://www.profi-tack.de/product/style- ... 30163.html

Je kunt de naam van de paard kiezen, ras en geboortejaar. Eigen kleuren en een icoon (bv Reiner), erg leuke hoodies!

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 08:04

Gimme_Spurs schreef:
Rumpleteaser schreef:

Volgens mij doet ze echt alleen sleezy's en zweetdekens enzo. Voor het borduren van een vest (en dat is wel het mooist ipv strijken bijv.) heb je speciale spullen nodig (zij deden het met een computergestuurt borduurapparaat).

Ik heb een vest en een jas laten borduren via haar. Dus het kan wel :)

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 08:07

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 08:26

hobbelheks schreef:
http://Www.jcens.nl bedoel jij wrs gimme Spurs?

ik weet zeker dat hun het kunnen en willen doen
volgens mij kun je ook gewoon komen met een eigen vest/jas en dat door hun laten borduren

ik heb vorig jaar op het NK een jas laten borduren(wel de jas bij hun gekocht) en hij is nog steeds schitterend

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 17:16

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 17:41

Die van profi-tack zijn ook erg leuk :j

Ik heb jaren geleden een trui laten borduren door arrow-speed, maar geen idee of dat nog bestaat.

jessie201

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 11:06

Allen hartelijk bedankt voor dit topic.

Mijn zoon wilde zo graag een hooded trui met de naam van z'n paard erachter op. Kon het maar niet gevonden krijgen via internet maar dankzij dit topic hebben we hem nu net binnen. Ik heb hem bij JC & S besteld de afbeelding en de tekst is super mooi geworden.

Dus ik heb zondag als ie jarig is een blije 14 jarige zoon! ( moest wel een stoere trui worden)