Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

cosgrove schreef:Het zadel past goed volgens de zadelpasser, dus daar geen probleem.
Maar als er geen fenders meer aan kunnen (of heel lastig), dan wordt t m niet, bedankt voor de info.
En even over zadelmarkt; ik heb meerdere zadels ervan daan en ben daar ook zeer tevreden mee.
cosgrove schreef:Ik houd niet van namen op het internet zetten, dus dat ga ik ook zeker niet doen, ook niet in PB.
Hij is nagekeken en ik vertrouw op de kundigheid van een ervaren zadelpasser/maker.
Voor de rest wil ik iedereen bedanken voor de adviezen!
DubbelDun schreef:@MissFreubel : een goedgekeurd zadel geeft nog steeds geen pasgarantie, hooguit dat het veilig is. Maar dan moet ook het onderhoud er wel naar zijn.
. Uit oogpunt van klantvriendelijkheid krijgen de eigenaren van bedrijven zoals zadelmarkt dan bij de opening een gratis drankje.
MissFreubel schreef:Als we dan toch bezig zijn, kunnen we dan ook niet beginnen met het bannen van boktadvertenties of marktplaatsadvertenties met die rommel.
Of geld stoppen in een potje om die zooi op te kopen en een westernbar openen waarin we dan de barkrukken zetten die we gemaakt hebben van die troep. Uit oogpunt van klantvriendelijkheid krijgen de eigenaren van bedrijven zoals zadelmarkt dan bij de opening een gratis drankje.